سعید شیبانی روز شنبه در اولین جلسه سرمایه گذاری شهرستان نیشابور افزود: توان دولت پاسخگوی نیاز رو به افزایش این شهرستان برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف نیست و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی یکی از شاخصه های کیفی ارزیابی مدیران است.
وی اظهار کرد: رویکرد دولت تدبیر و امید جذب سرمایه گذاران در بخش های مختلف است و تنها با اتکا به توان دولت نمی توان از اقتصاد نفتی خارج شد و مدیران خلاق و نوآور می توانند فراتر از مسئولیتهای خود با جذب سرمایه گذاران توانائی های جدیدی را به مجموعه این شهرستان اضافه کنند.
وی بیان کرد: بهره بردن از ظرفیت حضور گردشگران، زائران و جمعیت مهاجر در نیشابور نیازمند برنامه مدون است و در سالهای اخیر خیرین نیشابور در حوزه های سلامت و آموزش و پرورش حضور فعال داشته اند.
شیبانی با اشاره به ضرورت ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری در نیشابور عنوان کرد: تسهیل در ایجاد کسب و کار یکی از معیارهای اصلی سازمان های جهانی برای ارزیابی کشورهاست و این طرح اتفاق فوق العاده ای است که تمرکز اختیارات در مراکز سبب شده به طور کامل اجرایی نشود.
وی ادامه داد: با توجه به افزایش نقدینگی در کشور جذب سرمایه ها گام بزرگی در جهت ایجاد اشتغال و کاهش مشکلات است و در سطح هر سازمان باید بخشی در سطح معاونت برای جذب سرمایه گذار تشکیل گردد.
مرکز شهرستان 450 هزار نفری نیشابور در 127 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
9869 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.