علی رستمی روز سه شنبه در نشست هم اندیشی با اعضای نظام صنفی پرستاران و فعالان این عرصه در تربت حیدریه افزود: تشکلهای صنفی علاوه بر یاری رساندن به دولت برای رفع بسیاری از نابسامانیها، در پیگیری مطالبات جامعه هدف نیز نقشی بی بدیل و غیرقابل انکار دارند
وی ادامه داد: در کنار هر سازمان باید یک نظام صنفی و تشکل ایجاد شود تا خواسته ها و مطالبات مجموعه را پیگیری کند. در صورت تحقق این مهم شاهد کاهش بسیاری از ناهنجاریها و مشکلات خواهیم بود. تجربه ثابت کرده که اگر تشکلها نتوانند به وظایف محوله در پیگیری مطالبات واقعی خود عمل کنند و به افکار عمومی کم توجه باشند به مرور زمان مشروعیت خود را از دست خواهند داد.
فرماندار تربت حیدریه گفت: تشکلهایی که مسیر قانونی را طی کرده و مجوز فعالیت به عنوان سازمان مردم نهاد دریافت کرده اند بازوان دستگاههای اجرایی هستند که باید ضمن حفظ شان و احترام، از توان فکری و اجرایی آنها در راستای بهبود ارائه خدمات به مردم استفاده کرد.
وی حمایت از همه سمنها و تشکلهای دارای مجوز را با هدف بهبود ارتباط ادارات و سازمانهای شهرستان با این نهادهای مدنی و اجتماعی از رویکردهای اصلی مجموعه فرمانداری تربت حیدریه اعلام کرد.
دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با زیرپوشش داشتن سه شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به 350 هزار نفر ساکنان آنها در جنوب استان خراسان رضوی خدمات می دهد. این دانشگاه 190 تخت در بیمارستان 9 دی تربت حیدریه و 20 تخت نیز در مه ولات دارد. مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.
7079/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.