محمود امیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، کمبود اعتبار را از عمده مشکلات فراروی این شرکت ذکر کرد و افزود: مرمت و بازسازی شبکه های فرسوده آبرسانی تربت حیدریه زمان بر و نیازمند تخصیص اعتبار ویژه است.
وی شمار مشترکان زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب شهری تربت حیدریه را 58 هزار مشترک ذکر کرد و اظهار داشت: این شرکت 17 میلیارد ریال از مشترکان طلب دارد که بیشترین میزان بدهی مربوط به مشترکان بخش خانگی است.
وی با بیان اینکه هم اکنون سه طرح مهم آبرسانی با حدود چهار میلیارد ریال اعتبار در شهرستان تربت حیدریه در دست اجراست گفت: طرح آبرسانی به شهر تربت حیدریه با میانگین 30 درصد پیشرفت فیزیکی از جمله طرح های مهم و در دست اقدام است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری تربت حیدریه سرانه مصرف آب در هر شبانه روز در این شهرستان را 200 لیتر اعلام کرد و افزود: میزان مصرف استاندارد آب در هر شبانه روز 140 لیتر است که تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.
امیری بر رعایت اصلاح الگوی مصرف آب توسط شهروندان تاکید کرد و گفـت: تولید و استحصال هر لیتر آب هزینه های بسیار در بر دارد و مردم باید با مصرف بهینه و رعایت الگوی مصرف ، این نعمت خدادادی را قدر بدانند.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
7079/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.