زهرا مبشری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ایستگاه داورزن با 23، ریوش با 22 و سبزوار و تربت حیدریه با 18 میلی متر بیشترین میزان بارش در 24 ساعت گذشته را به خود اختصاص داده اند.
وی با بیان اینکه در شهر تایباد هیچگونه باراش باران گزارش نشده، افزود: در این مدت ایستگاه سینوپتیک فرودگاه مشهد هم 10 میلی متر و ایستگاه باران سنجی شهرک امام علی(ع) 14 میلی متر باران ثبت شده و در شهرستان قوچان پنج سانتی متر بارش برف گزارش شده است.
وی اظهار داشت: بارش باران و برف تا صبح فردا به شکل پراکنده در نواحی شمالی استان ادامه دارد و از فردا دمای هوا روند افزایشی پیدا می کند. از امشب تا صبح فردا نیز در محورها و نواحی کوهستانی مه گرفتگی وجود دارد که باعث کاهش دید افقی خواهد شد.
مبشری گفت: در شبانه روز گذشته قوچان با کمینه منهای یک درجه و تایباد با بیشینه 18 درجه سلسیوس، سردترین و گرمترین نقاط استان بوده اند و دمای هوای شهر مشهد هم امروز به حداکثر 9 درجه سلسیوس و در کمترین ساعت به صفر درجه می رسد که نسبت به دیشب چهار درجه سردتر می شود.
بیشترین سرعت وزش باد هم در این مدت در سبزوار، بجستان و مه ولات با 61 کیلومتر بر ساعت به ثبت رسیده که تا اوایل امشب در بیشتر نقاط استان وزش باد شدید ادامه دارد.
7507/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.