به گزارش ایرنا، علیرضا رزم حسینی که روز گذشته از سوی هیات دولت به عنوان استاندار جدید خراسان رضوی منصوب شد، در پیامی از ابراز لطف و پیام مدیران، مسئولان و دیگر شخصیت ها در این استان قدردانی کرد.
وی گفت: اینک که فرصت و سعادت خدمت به مردم خراسان رضوی و خادمی پر افتخار زائران امام هشتم (ع) برایم فراهم شده بر خود می بالم و این حکم خادمی که برای این کمترین صادر شده فرصتی است که باید قدر نهاد و به شکرانه آن به این دیار و مردمان بی ادعایش خدمت کرد.
وی افزود: از این رو این توفیق خدمت، بس مهم و همراهی، همدلی و همکاری همه مدیران، مسئولان، شخصیت ها و تک تک آحاد سرزمین خورشید در انجام وظایف محوله و تداوم مسیر استان به سوی رونق و توسعه می تواند پیامی از محبت و انسجام این مردمان باشد.
وی اظهار داشت: از همه دستگاه ها، نهادها و بخش های مختلف می خواهم از اتلاف هزینه برای تبریک و خوشامدگویی از محل منابع دولتی و امثال آن پرهیز کنند که این هزینه ها حتی اگر اندک هم باشد از بیت المال روا نیست و ضرورتی هم ندارد.
رزم حسینی افزود: خادمی این آستان مقدس و این مردم در سایه توجهات حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ارزشمند و والاست و می کوشم در مدت حضور و خدمت در این خطه از هیچ تلاشی در توسعه و ارتقای زندگی و معیشت مردم و رونق استان دریغ نکنم.
علیرضا رزم حسینی دیروز از سوی هیات دولت به عنوان استاندار جدید خراسان رضوی معرفی شد. پیش از این علیرضا رشیدیان عهده دار این مسئولیت بود که مشمول قانون بازنشستگی شد.
7507 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.