قربان میرزایی روز چهارشنبه در نشست شورای مسکن خراسان رضوی افزود: با توجه به اینکه پرونده مسکن مهر باید تا شهریور سال آتی بسته شود همه دستگاههای اجرایی مرتبط با پروژه مسکن مهر موظفند برنامه های خود را بر این مبنا قرار دهند و هیچکاری در حوزه ساخت و مسائل زیربنایی و روبنایی معطل نماند.
وی بر بازدیدهای مستمر از پروژه های مسکن مهر در نقاط مختلف و نظارت بر روند اجرای کار از سوی دستگاههای مربوطه تاکید و بیان کرد: باید مشکلات و نواقص کار در این پروژه ها از جمله در شهرجدید گلبهار استخراج شود و هر دستگاه برنامه خود را برای انجام تعهد و رفع نواقص ارائه دهد.
سرپرست استانداری خراسان رضوی ادامه داد: چنانچه دستگاهی نتواند وظیفه خود را برای تکمیل این پروژه انجام دهد باید موضوع اعلام تا به نحوی برای آن برنامه ریزی و تصمیم گیری و زیرساختهای مسکن مهر استان همزمان با پایان پروژه ها تکمیل شود.
وی گفت: در شهرجدید گلبهار که بیش از 25 هزار واحد مسکن مهر در دست اجراست و بخش زیادی از آن به انجام رسیده باید مباحث خدماتی و زیرساختی در قالب طرح جامع شهری دیده شده و انجام شود.
میرزایی به پیگیری سازمان ملی زمین و مسکن برای افزایش وام مسکن مهر نیز اشاره و اظهار امیدواری کرد با اجرایی شدن این مهم پروژه های مسکن مهر با سرعت بیشتری تکمیل شود. همچنین قرار شد این سازمان هشت میلیارد ریال به صورت خاص برای پروژه مسکن مهر در قوچان و اجرای خط فاضلاب آن کمک کند.
پروژه مسکن مهر که از سال 1386 در خراسان رضوی آغاز شد شامل 119 هزار و 395 واحد در شهرهای جدید گلبهار و بینالود، شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت و زیر 25 هزار نفر جمعیت می شد.
از کل واحدهای ساخته شده پروژه مسکن مهر تاکنون 94 هزار و 120 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت، زیر 25 هزار نفر جمعیت و شهرهای جدید افتتاح شده که معادل 91 درصد از کل پروژه مسکن مهر است.
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.