به گزارش روز یکشنبه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، سردار محمد کاظم تقوی افزود: چندی قبل در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز مبلغ 150 میلیون ریال از حساب بانکی وی، موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی اظهار داشت: پلیس با تحقیقات فنی به سرنخ هایی از جرم سازمان یافته با عنوان 'اسکیمر' که جعل و کپی کارتهای بانکی بود دست یافت و زن جوانی را که یکی از متهمان پرونده بود در مشهد شناسایی و دستگیر کرد.
وی گفت: با دستگیری این زن 30 ساله پرده از راز برداشت های غیرمجاز حساب بانکی شهروندان برداشته شد.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: متهم دستگیر شده اعتراف کرد که پس از آشنایی با جوان ایرانی ساکن ترکیه، دستگاه کپی کارت های بانکی را تحویل گرفته و پس از بازگشت به ایران در مشهد اقدام به کلاهبرداری و جعل کارتهای بانکی کرده است.
وی اظهار داشت: در پی اعترافات این زن جوان سه همدست وی نیز که وارد کشور شده بودند در اقدام ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.
وی با اشاره به کشف سه دستگاه اسکیمر و چاپگر مربوط به فعالیت این باند کلاهبردار گفت: این پرونده تاکنون 64 شاکی داشته و تحقیقات از متهمان ادامه دارد.

* دستگیری کلاهبردار میلیاردی
براساس گزارش دیگری از فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، سردار تقوی از دستگیری عامل کلاهبرداری 20 میلیارد ریالی خبر داد و افزود: در پی شکایت یکی از شهروندان نیشابور مبنی بر کلاهبرداری از وی با پیش فروش آپارتمان، موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی اظهار داشت: در این ارتباط متهم 45 ساله که سابقه کلاهبرداری نیز دارد شناسایی و دستگیر شد.
وی گفت: شاکیان پرونده در حال افزایش است و تاکنون مبلغ 20 میلیارد ریال کلاهبرداری با این شگرد توسط متهم شناسایی شده است.

* دستگیری چهار شرور خیابانی
براساس گزارش دیگری از این پایگاه، فرمانده انتظامی مشهد نیز از دستگیری چهار شرور خیابانی در این شهر طی عملیات تعقیب و گریز خبر داد.
سرهنگ اکبر آقابیگی گفت: متهمان در خیابان سناباد شناسایی و بدن توجه به دستور ایست پلیس از محل متواری شدند.
وی افزود: ماموران با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، پس از تیراندازی هوایی، لاستیک های خودرو متهمان را هدف قرار داده و آنان را که دارای 10 فقره سابقه کیفری هستند دستگیر کردند.
وی اظهار داشت: در بازرسی از خودرو متهمان مقادیری مواد مخدر، یک قبضه شمشیر بزرگ، یک قبضه چاقو و 2 قطعه اسکناس تقلبی 500 هزار ریالی کشف شد.
سرهنگ آقابیگی گفت: تحقیقات از این متهمان ادامه دارد.
7505/ 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.