سرهنگ محمدرضا شجاع روز دوشنبه در همایش بسیجیان سبزوار با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن افزود: لازمه پیشرفت کشور، الگوی غربی نیست بلکه استفاده از ظرفیت های درونی با بهره گیری از روحیه جهادی و بسیجی باید مورد توجه قرار گیرد.
وی اظهار داشت: در این جنگ باید با فرامین رهبری حرکت کنیم و بالاترین مبارزه با دشمن در نبرد اقتصادی بهره گیری از فرهنگ بسیجی و خدمت به محرومان جامعه است.
وی با بیان اینکه در مذاکره با دشمن نیز به گفتمان جهادی و بسیجی نیاز است گفت: طرح نسخه سازش و تسلیم شدن در برابر دشمن از سوی برخی گروهها، با پیام شهدا همخوانی ندارد.
سرهنگ شجاع افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی قدرت آمریکا رو به افول گذاشت و امروز ترمز حرکت آنها کشیده شده و دیگر در معادلات منطقه نقشی ندارند.
وی اظهار داشت: امروز فرهنگ و تفکر بسیجی به گفتمان مقاومت تبدیل شده و تومار عناصر تکفیری و تروریست در منطقه در هم پیچیده شده است.
وی با بیان اینکه گفتمان مقاومت به کابوس آمریکا و رژیم صهیونیستی تبدیل شده است گفت: پیروزی 2 روزه حماس بر صهیونیست ها ترس بر اندام آنها افکنده است.
سرهنگ شجاع افزود: قدرت تهاجمی از نیل تا فرات رژیم صهیونیستی پس از شکست در جنگ های 33 ، 22 و هشت روزه اکنون به کمتر از 2 روز رسیده و مجبور شدند درون پناهگاههای شهرک های صهیونیستی پنهان شوند.
وی اظهار داشت: بسیج از آیات نورانی و معجزه انقلاب اسلامی است که شاهکار ذهن و فکر الهی حضرت امام خمینی (ره) است و در عرصه امنیت و دفاع قدرت ایران را به رخ جهانیان کشانده است.
وی با بیان اینکه بسیج وابسته به جناح و حزب خاصی نیست گفت: مادامی که فرهنگ بسیجی در کشور حاکم باشد دشمن نمی تواند کاری انجام دهد و گزینه های روی میز آنها از قبل شکست خورده است.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8145/7495 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.