به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه تربت حیدریه در این همایش گفت: طی 40 سال گذشته، کارنامه درخشان بسیج نشان داده که با توانمندی و صلابت، همواره و در همه عرصه ها از این نظام مردمی و اسلامی دفاع کرده است.
سرهنگ پاسدار علی نیک یاد افزود: چهل سال انقلاب اسلامی را به گونه ای سپری کردیم که استکبار جهانی با تمام امکانات و تجهیزات پیشرفته خود سعی در فروپاشی و انحراف آن داشته، اما با توکل به خدا، حضور مردم در همه صحنه ها و با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تمام توطئه ها را خنثی کرده ایم.
وی اظهار داشت: امروز حرکت بیرونی سپاه بر اساس ساخت جامعه و با رویکرد خدمت رسانی در عرصه های مختلف بنا شده که این هدف را در اردوهای جهادی، برنامه های بسیج سازندگی و سایر فعالیت های فرهنگی، اجتماعی نیز دنبال می کند.
وی با بیان اینکه بسیج هیچگاه در تقابل با دولت نبوده بلکه در کنار مردم و دولت بوده و هست، گفت: هر شخص و نهادی که توانسته از ظرفیت بسیج استفاده کند بهره آن را برده و لذا برای چندمین بار اعلام می کنیم ظرفیت بسیج آماده کمک به دولت و خدمت رسانی به مردم است.
در این همایش به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، از چهل بسیجی نمونه در حوزه های علمی، جهادی، کارآفرین برتر، فرمانده پایگاه نمونه، فرمانده گردان نمونه، خانواده معظم 2 شهید، ایثارگر و جانباز بسیجی قدردانی شد.
تربت حیدریه دارای 20 حوزه مقاومت بسیج و 10 کانون قشری است.
این شهرستان در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
7079/6121 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.