محمد دانش دوست روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی سه سال اخیر جمعیت بانوان ورزشکار این شهرستان رشد سه برابری داشته به طوری که در سال 93 تعداد ورزشکاران زن کمتر از 100 نفر بود که این تعداد اکنون به بیش از 200 نفر در شهر و روستا رسیده است.
وی اظهار داشت: در نیمه اول امسال 700 ورزشکار شهرستان بیمه ورزشی شده و به طور سازمان یافته فعالیت داشتند.
وی گفت: هیچ پروژه نیمه تمام ورزشی در بردسکن وجود ندارد و طی سه سال اخیر 25 میلیارد ریال برای احداث سکو در سالن ورزشی کوثر، ساخت سالن شهید امام بخش انابد و ساخت گود باستانی در این شهرستان هزینه شده است.
دانش دوست به نیازهای ورزشی شهرستان اشاره کرد و افزود: احداث چمن مصنوعی با توجه به اقلیم خشک شهرستان، احداث سالنهای رزمی و ویژه جانبازان، ساخت خوابگاه و محل اسکان تیمهای ورزشی برای میزبانی از آنها و احداث سالن مختص بانوان از نیازهای شهرستان است.
وی نبود یک سالن استاندارد در شهرستان را از جمله کمبودها دانست و اظهار داشت: مسئولان باید برای ساخت یک سالن ورزشی سکودار و مطابق با استانداردها ما را همراهی کنند.
وی گفت: اماکن ورزشی شهرستان شامل 6 سالن ورزشی، 2 زمین چمن، یک گود باستانی و یک استخر است که اغلب فرسوده اند و درآمد آنها کفاف هزینه های نگهداری سالن های ورزشی را نمی کند.
رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن افزود: در شهرستانهای کوچک هزینه های نگهداری سالن های ورزشی با توجه به واگذاری آنها به بخش خصوصی دردسرساز است و درآمدها کفاف هزینه را نمی کند لذا اماکن ورزشی روز به روز خرابتر می شوند از این رو باید مسئولان چاره اندیشی کنند و حداقل این اماکن را از پرداخت برخی هزینه ها از جمله برق و آب معاف نمایند.
وی سرانه ورزشی این شهرستان را بیش از یک متر عنوان کرد و گفت: بردسکن با توجه به جمعیت در زمینه سرانه ورزشی رتبه پنجم استان را دارد.
وی اظهار داشت: هم اکنون 26 هیات ورزشی در بردسکن وجود دارد که از این تعداد 15 هیات مربوط به مردان و 11 هیات در بخش زنان می باشد.
همچنین پنج باشگاه دارای مجوز در این شهرستان دایر است.
بردسکن در 273 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
7497 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.