سید محسن نظام خیرآبادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سامانه های اینترنتی این سازمان از پرکاربرد ترین سامانه هاست و با توجه به متمرکز شدن عملیات صدور دفترچه و ارائه خدمات کوتاه مدت تامین اجتماعی در کنار نام نویسی کارگاه ها، ارائه لیست بیمه کارفرمایان و دیگر امور، این اختلال موجب بروز مشکل برای بیمه شدگان شده است.
وی اظهار داشت: بستر شبکه اینترنت داخلی تامین اجتماعی با اختلال مواجه شده و تعدد مراجعات موجب بروز مشکل شده است.
وی با بیان اینکه انجام هر تحول در حوزه خدمت رسانی با مشکلات و کاستی هایی در گام های نخست همراه است، گفت: افزایش مراجعه کارفرمایان در روزهای پایانی ماه برای واریز حق بیمه و ارائه لیست و پرداخت حق بیمه مشاغل آزاد در آغاز هر فصل افزایش مراجعات برای دریافت خدمات دفترچه و صدور اعتبار موجب حجم زیاد مراجعه به سامانه و ایجاد اختلال و قطع موردی آن شده است.
مدیرکل تامین اجتماعی خراسان رضوی افزود: مدیریت سامانه خدمات به صورت متمرکز از تهران انجام می شود و واحد فنی و انفورماتیک سازمان در حال پیگیری این مشکل است و به خاطر مشکلاتی که برای بیمه شدگان استان ایجاد شده است از آنان عذرخواهی می کنیم.
ارائه لیست بیمه حدود 2 سال، ارائه خدمات کوتاه مدت و دفترچه تامین اجتماعی از اواخر شهریور ماه امسال و نام نویسی کارگاه های زیر پوشش تامین اجتماعی از اوایل هفته جاری به صورت متمرکز در سامانه تامین اجتماعی انجام می شود.
هم اکنون 2 میلیون و 354 هزار بیمه شده اصلی و تبعی در خراسان رضوی زیر پوشش تامین اجتماعی هستند.
اداره کل تامین اجتماعی خراسان رضوی دارای 27 شعبه است که 21 شعبه از این تعداد اقماری و 15 شعبه کارگزاری می باشند.
7496 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.