به گزارش ایرنا، سرهنگ علی نیک یاد روز سه شنبه در دوازدهمین نشست مجمع عالی بسیج تربت حیدریه افزود: بسیج همچون گذشته در صحنه های مختلف با صلابت و اقتدار حضور فعال دارد و در صورت نیاز دستگاه های نظارتی به نیروی انسانی برای نظارت بهتر و دقیق تر بر بازار، سپاه و بسیج مثل همیشه آماده کمک و خدمت رسانی به آنهاست.
وی اظهار داشت: بسیج ظرفیت عظیم و گسترده ای در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دارد و هر کس از این ظرفیت استفاده کرده، با موفقیت روبرو شده است.
دادستان تربت حیدریه نیز در این نشست به احتکارکنندگان کالاها هشدار داد و گفت: قانون برای این جرم مشهود مجازات سه سال حبس تا اعدام در نظر گرفته است.
حسین مسرور افزود: چنانچه محتکر قصد ضربه به نظام و علم به تاثیر آن داشته باشد، به عنوان مفسد فی الارض شناخته شده و جرمش اعدام است.
وی اظهار داشت: دستگاه های نظارتی باید از مبدا تولید تا چرخه توزیع نظارت بهتر و دقیقتر به قیمت گذاری کالاها داشته باشند.
رئیس کارگروه اقتصادی مجمع عالی بسیج تربت حیدریه نیز گفت: مردم ایران در عرصه های مختلف پشتیبان انقلاب و نظام بوده و در صحنه های حساس، کشور را یاری دادند و به حق نیست در شرایط نابسامان اقتصادی عده ای سودجو بر آنان و اوضاع معیشتی آنها فشار بیاورند.
حسین جهانشیری افزود: انتظار این است که دستگاه های نظارتی نظارت بهتر و منسجم تر بر تنظیم بازار و قیمت گذاری کالاها داشته باشند و این مطالبه جدی و به حق مردم است.
وی اظهار داشت: در شرایطی که همه اقلام مصرفی و کالاهای اساسی در بازار وجود داد، هجوم مردم برای خرید بیش از میزان مصرف، نشان دهنده عملیات روانی دشمن است که خنثی سازی آن نیازمند آگاهی، اطلاع رسانی و تبلیغات است.
رئیس شورای اسلامی شهرستان تربت حیدریه نیز گفت: امروز نباید بازاریان و اصناف در میدان دشمن بازی کنند زیرا به حیثیت بازار خدشه وارد می شود.
رامین مصطفوی با بیان اینکه تمام کالاهای اساسی و اقلام مصرفی مردم در بازار وجود دارد افزود: به زودی 40 تن روغن جامد در این شهرستان توزیع خواهد شد.
شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
6121 / 6053
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.