مجید روحپرور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دهمین دوره مسابقات دوچرخه سواری جانبازان و معلولان کشور از روز جمعه 16 شهریور در کنارگذر شمالی مشهد در بخش استقامت جاده و تایم تریل انفرادی و در پیست دوچرخه سواری ثامن الائمه(ع) در بخش پیست آغاز شد و دیشب پایان یافت.
وی ادامه داد: بعد از فارس استانهای گیلان و مازندران به ترتیب دوم و سوم شدند. مسابقات استقامت جاده با حضور 31 نفر و مسابقات پیست با حضور 40 دوچرخه سوار در پنج کلاس برگزار شد.
او گفت: در کلاس c 1 و c 2 مسابقات پیست یک کیلومتر بهرام سلیمانی و حجت صیاد از فارس و منصور حیدری از آذربایجان شرقی اول تا سوم شدند. در کلاس c3 علیرضا قاسمی از تهران به عنوان قهرمانی دست یافت و محمد ابراهیم پور از فارس و مجید شارق فر از گیلان مقامهای دوم و سوم را از آن خود کردند.
دبیر هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی افزود: در کلاس c4 هم مهدی محمدی و اکبر کریمی از زنجان اول و دوم شدند و احمد حسن آبادی از خراسان شمالی مقام سوم را کسب کرد. در کلاس c5 نیز صابر رحیم پور از گیلان، علی رضایی از مازندران و علی سلطانی از اردبیل عناوین نخست تا سوم را بدست آوردند.
وی گفت: مسابقات دوچرخه سواری جانبازان و معلولان کشور به میزبانی هیات دوچرخه سواری جانبازان و معلولان خراسان رضوی و با همکاری هیات دوچرخه سواری این استان به مدت دو روز در مشهد برگزار شد.
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.