سیدجواد قوامی نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هیچیک از مدارس دولتی حق دریافت وجه اجباری را در زمان ثبت نام دانش آموزان ندارند لذا این مورد تخلف محرز محسوب می شود.
وی ادامه داد: دریافت وجه با 660 مورد بیشترین شکایات را از مدارس در خراسان رضوی به خود اختصاص داده است. در مجموع از ابتدای زمان ثبت نام در مدارس طی خرداد ماه تاکنون هزار و 700 مورد شکایت در این استان دریافت شده است.
رئیس اداره نظارت و ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دیگر شکایات به ترتیب شامل 396 مورد مربوط به ثبت نام خارج از محدوده، 184 مورد در مورد عدم تکریم ارباب رجوع، 76 مورد مرتبط با هدایت تحصیلی و 52 مورد مربوط به لباس فرم و 14 مورد سنجش نوآموزان می شود.
وی افزود: همچنین در این مدت سه هزار و 516 مورد بازدید نظارتی از مدارس در خراسان رضوی انجام شد که در نتیجه آن 765 تذکر شفاهی، 404 مورد آگاهی بخشی در خصوص روال صحیح انجام کار، 38 مورد تعهد کتبی از مدیران و 25 مورد صدور تذکر کتبی صورت گرفته است.
خراسان رضوی دارای یک میلیون و 200 هزار دانش آموز دارد. امسال تاکنون ثبت نام حدود 99 درصد این جمعیت دانش آموزی با کد ملی در سامانه ملی سناد قطعی شده است.
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.