محمدعلی جعفری سه شنبه شب در نشست همگرایی فعالان سیاسی اصلاح طلب و اصولگرای گناباد افزود: باید نظرات و همفکری فعالان سیاسی و نخبگان به خرد جمعی تبدیل شود تا بستر توسعه، رونق و پیشرفت این شهرستان را هموار کند.
وی ادامه داد: از هر گروه و فعال سیاسی اعم اصلاح طلب و اصولگرا که بهتر بتوانند با جذب سرمایه گذار در رونق اقتصادی گناباد سهیم باشند استقبال می کنیم زیرا باید از بستر وفاق و همدلی برای پیشرفت بهره گرفت.
امام جمعه گناباد نیز در این نشست گفت: اگر فعالان سیاسی از نظر تفکر و دیگاه با هم اختلاف نظر داشته ولی درعمل در کنار یکدیگر باشند و از ظرفیتهای یکدیگر در مسیر توسعه و رفع مشکلات بهره گیرند جامعه پیشرفت می کند، در غیر این صورت نمی توانند در این بخش سهیم باشند.
حجت الاسلام والمسلمین حسن صادقی نسب افزود: اتحاد و همدلی فعالان سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب باید در محور ولایت، منافع ملی، آرمانهای نظام جمهوری اسلامی و خدمت به مردم بسیج شود.
مرکز شهرستان 81 هزار نفری گناباد در فاصله 278 کیلومتری جنوب مشهد واقع است. این شهرستان دارای دو بخش مرکزی و کاخک، سه شهر گناباد، بیدخت و کاخک و همچنین 106 روستا است. 34 هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند.
2095/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.