به گزارش ایرنا ناصر نبی زاده روز چهارشنبه در دیدار اصحاب رسانه با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار اظهار داشت: در بدو تاسیس استان فقط 11 نشریه در خراسان جنوبی فعال بوده اما اکنون این آمار به 109 رسیده است.
وی از فعالیت 41 سرپرستی نشریات ملی و خبرگزاری های سراسر در استان خبر داد و افزود: از این منظر خراسان جنوبی وضعیت مطلوبی دارد.
وی با اشاره به مشکلات گریبانگیر خبرنگاران و مدیران مسئولان رسانه ها گفت: با وجود همه این مشکلات رسانه ها فعالیت حرفه ای خود را مجدانه و نجیبانه دنبال می کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: همچنین رسانه ها با نگاه توسعه ای ارتباط شایسته ای بین مردم و مسئولان استان برقرار می کنند.
مدیر مسئول روزنامه امروز خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: از حیث آمار نشریات و روزنامه ها، خراسان جنوبی نسبت به جمعیت در کشور وضع بسیار خوبی دارد.
محمود حیدری ضمن انتقاد از حمایت کمرنگ برخی ادارات اظهار داشت: انتظار می رود حداقل در بحث اشتراک الکترونیکی، روزنامه ها را حمایت کنند زیرا به توسعه فرهنگ مطالعه در استان کمک می کند.
وی با اشاره به مشکلات ایجاد شده در خصوص کاغذ گفت: امید است این مشکل که از 6 ماه قبل گریبانگیر روزنامه ها شد با تدبیر مسئولان رفع شود.
وی با بیان اینکه خراسان جنوبی در زمینه چاپ حرف برای گرفتن دارد افزود: هم اکنون بسیاری از امور چاپی استان های همجوار نیز توسط مجتمع های چاپی خراسان جنوبی انجام می شود.
محسن نوفرستی نیز در این دیدار به نمایندگی از خبرنگاران خراسان جنوبی به بیان دغدغه ها و دیدگاه های این قشر درباره مسائل کاری و روز جامعه پرداخت.
9893*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.