به گزارش ایرنا رضا سلم آبادی روز چهارشنبه به مناسبت روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا) خراسان جنوبی اظهار داشت: این به معنای اعتماد مردم به رسانه هاست که باید به شکل صحیح حفظ شود.
وی افزود: اثر مطلب خبرنگار در شفاف سازی از چندین جلد گزارش کاری دستگاه های اجرایی ارزش بیشتری دارد.
مدیرکل کمیته امداد استان خراسان جنوبی گفت: در شرایط که دشمنان و بدخواهان با عناد و کینه توزی سعی در انتشار شایعات دارند رسانه ها با عملکرد صحیح می توانند مردم را آگاه کرده تا درست قضاوت کنند.
وی با اشاره به سابقه خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در کشور افزود: این خبرگزاری با رسالتی که در عرصه بین الملل نیز دارد فعالیت های اطلاع رسانی سخت تری به دوش می کشد.
سلم آبادی ارزش کار رسانه را از امور مادی فراتر دانست و گفت: در اهمیت کار رسانه همین بس که افراد با عشق و علاقه در این حوزه فعالیت می کنند.
وی با اشاره به نقش مهم خبرنگاران در جامعه اظهار داشت: اگر یک پزشک تجویز اشتباهی برای بیمار داشته باشد در نهایت منجر به مرگ آن فرد می شود اما اشتباه یک خبرنگار می تواند تمام جامعه را مسموم کند یا برعکس از تباهی و سقوط نجات دهد.
وی گفت: خبرگزاری ایرنا نگاه ویژه و عمیقی نسبت به رسالت انقلاب در محرومیت زدایی داشته که قابل تقدیر است.
محمود صارمی مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در مزار شریف روز هفدهم مردادماه 1377 به همراه 8 تن از کارکنان سرکنسولگری ایران در این شهر توسط عوامل گروه طالبان به شهادت رسید و پس از آن واقعه 17 مرداد روز خبرنگار نامگذاری شد.
شهید سرلشکر محمدناصر ناصری از استان خراسان جنوبی هم جزو دپیلمات های ایرانی بود که در این واقعه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
9893*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.