به گزارش ایرنا علی ناصری روز چهار شنبه به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان خراسان جنوبی افزود: 15 یا 20 سال قبل مدیران دستگاه های اجرایی به شکل مناسب پاسخگوی رسانه ها نبودند و اگر گاهی پاسخگو بودند از طرف دستگاه اجرایی یک لطف به خبرنگار تلقی می شد.
وی بیان کرد: اطلاع رسانی درست به توسعه جامعه کمک می کند و در بعضی حوزه ها مثل بهداشت و درمان اگر مشکلات به موقع اطلاع رسانی نشود در آینده باید با هزینه زیاد به دنبال ایجاد بیمارستان باشیم در حالی که با اطلاع رسانی درست این مشکلات قابل رفع است.
فرماندار مرکز استان خراسان جنوبی گفت: روند جدیدی در مجموعه اداری شهرستان بیرجند ایجاد شده و امیدواریم با این روند ارتباط روابط عمومی دستگاه ها با رسانه ها تقویت شود.
وی اظهار داشت: در حال حاضر تلاش داریم روابط عمومی دستگاه های اجرایی رسانه ای شوند زیرا کار روابط عمومی فقط نصب پوستر، تبریک و تسلیت مناسبت ها و آذین بندی اداره ها نیست.
ناصری گفت: در گذشته ارتباط روابط عمومی با رسانه در سطح تقاضای چاپ یک مطلب از طرف دستگاه اجرایی در روزنامه بود اما امروز این نگاه تغییر کرده و ارتباط رسانه با مدیر بیشتر شده است.
وی اظهار داشت: ایرنا به عنوان نخستین و معتبرترین خبرگزاری کشور به نوعی از ارکان مهم رسانه ای کشور است و ایرنا خراسان جنوبی نیز همکاری خوبی با مجموعه ادارت دولتی شهرستان بیرجند داشته و همواره در پوشش برنامه ای دستگاه های اجرایی سطح شهرستان حضور خوبی داشته است.
در این دیدار که جمعی از روسای ادارات شهرستان بیرجند نیز حضور داشتند، راهکاری افرایش ارتباط دوسویه بین رسانه و مسئولان بررسی شد و فرماندار بیرجند با اهدای لوح تقدیر از کارکنان ایرنا خراسان جنوبی تقدیر کرد.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.