به گزارش ایرنا علی اسماعیلی چهارشنبه شب در نشست شورای اداری استان افزود: هماهنگی در خصوص انتصابات با فرمانداران و مجموعه سیاسی استان از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی گفت: با توجه به فضای سنگینی که در جامعه بوجود آمده، اهتمام جدی به خدمات دولت در رسانه با هدف ایجاد و تقویت امید در جامعه امری ضروری است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: رعایت مسائل امنیتی، اهتمام بیشتر به حفاظت لازم از تاسیسات اداری و تکریم ارباب رجوع از دیگر مواردی است که مدیران دستگاه های اجرایی باید مورد توجه قرار دهند.
وی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به دسترسی آزاد اطلاعات یادآور شد: این حق مردم است که در جریان اطلاعات و آمار دستگاه های اجرایی قرار گیرند.
اسماعیلی خواستار حضور بیشتر مدیران دستگاه های اجرایی استان در شهرستان ها شد و گفت: یکی از درخواست ها و گلایه های مردم حضور مدیران دستگاه های اجرایی در شهرستان ها است تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات قرار گیرند.
وی اضافه کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید با نماینده عالی دولت در شهرستان هماهنگی های لازم را انجام و مکرر برای بررسی مشکلات و مسائل شهرستان رجوع کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در ادامه به توجه بیشتر به خبرنگاران و لزوم توجه به رفع مشکلات این قشر تاکید کرد.
وی ادامه داد: یکی از گلایه های خبرنگاران این است که روابط عمومی دستگاه های اجرایی هماهنگی و همکاری لازم را انجام نمی دهند، همچنین روزنامه نگاران از اینکه آگهی ها به نمایندگی های استان داده نمی شود، گلایه دارند.
اسماعیلی تاکید کرد: مطالباتی که خبرنگاران استان از دستگاه های اجرایی و اداری دارند باید ادا شود.
وی یادآور شد: باید به اجرای منشور دوباره ایران و حقوق شهروندی توجه بیشتری شود چون این منشور یکی از برنامه های سیاسی مهم دولت روحانی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی خواستار اهتمام و برنامه ریزی بیشتر در ارتباط با برگزاری کنگره 2 هزار شهید به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی استان شد.
اهتمام به مبارزه با فساد و قاچاق، لزوم توجه به سمن ها و حمایت از آنها به عنوان بازوان دولت در بخش خصوصی، لزوم برنامه ریزی در هفته دولت از دیگر مسائلی بود که معاون استاندار به آن تاکید کرد.
7557 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.