به گزارش ایرنا شهرام شیخانی روز شنبه در نشست خبری اظهار داشت: 178 نفر در خراسان جنوبی پشت نوبت فرزند خواندگی هستند که وجه اجتماعی، تحصیلات، شغل و سایر موارد از ملاک های تاثیر گذار در مدت انتظار است.
وی با تاکید بر اینکه فرزند های هویت دار قابل واگذاری نیستند افزود: البته این کودکان می توانند به صورت امانت به خانواده های متقاضی واگذار شوند.
معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان جنوبی یادآور شد: 12 کودک از ابتدای امسال در استان واگذار شده است.
وی از راه اندازی نمایشگاه هتلینگ در استان خبر داد و گفت: در این طرح تابلوهای نقاشی که توسط معلولان کشیده شده روی دیوار هتل های استان برای فروش به نمایش گذاشته می شود.
وی هدف از اجرای این طرح را حمایت از کالای ایرانی و نمایش توانمندی های معلولان دانست و افزود: مردادماه امسال جشنواره هنرهای تجسمی معلولان با حضور استان های شرق کشور در استان برگزار می شود.
معاون نیروی انسانی بهزیستی خراسان جنوبی هم گفت: کافه هنر ویژه اشتغال معلولان نیز به زودی در استان راه اندازی خواهد شد.
جوا رجبی اظهار داشت: سال گذشته از محل اعتبارات تملک و دارایی 14 میلیارد و 200 میلیون ریال به بهزیستی استان اختصاص یافت که تمام این اعتبار جذب شده است.
وی با بیان اینکه تخصیص اعتبارات سازمان ‌های دولتی در قالب اسناد خزانه و سامانه تدارکات الکترونیکی دولت انجام می ‌شود، تصریح کرد: متأسفانه جامعه و بازار هنوز پذیرش این موضوع را ندارند و زمانی که به پیمانکاران اعلام می ‌کنیم منابع پروژه از محل اسناد خزانه است اعتماد نمی ‌کنند و دغدغه نقد شدن پول خود را دارند.
9766* 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.