محمدعلی بیجاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: زمینه فعالیت یک واحد صنعتی بسته بندی مواد غذایی به ویژه محصولات بومی از جمله زرشک در این منطقه فراهم شده است.
'زیرساخت ها از جمله برق، آب و راه دسترسی از سال 1389 در ناحیه صنعتی شهرستان درمیان فراهم شده ولی تاکنون کسی برای سرمایه گذاری در این ناحیه اقدام نکرده است.'
مسئول نمایندگی صنعت، معدن و تجارت درمیان بیان کرد: زمین مورد نیاز برای احداث این واحد صنعتی به مساحت بیش از 2 هزار و 600 متر مربع به سرمایه گذار واگذار شده و در صورت بهره‌برداری برای 15 نفر اشتغالزایی خواهد شد.
وی گفت: جواز تاسیس یک واحد صنعتی یخچال سازی هم در این ناحیه صادر شده است و سرمایه گذار برای احداث این واحد درخواست سه هزار متر مربع زمین کرده که درخواست وی در شرکت شهرکهای صنعتی استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
بیجاری ادامه داد: این سرمایه گذاران که بومی شهرستان هستند برای احداث واحدهای صنعتی به بانک ها برای دریافت تسهیلات معرفی خواهند شد.
ناحیه صنعتی درمیان به مساحت 30 هکتار قابلیت اجرای حداقل 60 طرح صنعتی را دارد.
شهرستان درمیان با وسعت پنج هزار و 797 کیلومتر مربع از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق به طول 70 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند است.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.