به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی سید مجتبی علوی مقدم در جلسه کمیته گنجینه و موزه شهدای استان افزود: از جمله مظاهر عملی که می توان مدعی بود ادامه راه و مسیر شهداست، نگهداشت نام و یاد این عزیزان به طرق مختلف است.
وی بیان کرد: این کار با برپایی کنگره های شهدا، نمایشگاه های تخصصی، چاپ کتاب و موارد دیگر امکان پذیر است و همه مسئولان در این زمینه باید وارد عرصه کار شوند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: مسئولان باید با اعتقاد قلبی و با باور و ایمان کامل وارد کار شوند چرا که با برخوردهای صرف اداری و از سر تکلیف، اقدامات در این حوزه به نتیجه نمی رسد.
وی با بیان اینکه اگر ارزش های اسلامی و انقلابی خود را به نسل های بعدی منتقل نکنیم به نظام و انقلاب جفا کرده ایم گفت: همه باید در عمل و با کار و تلاش و با اعتقادی راسخ در این زمینه تلاش کنند و در راستای پاسداری از خون پاک و مطهر شهدای عزیز از همه توان خود استفاده نمایند.
علوی مقدم بر زیباسازی محیط شهری در زمان برگزاری کنگره شهدا در استان تاکید کرد و افزود: شان و جایگاه شهدا باید با تکریم مناسب این عزیزان به خوبی رعایت شود از این رو تمامی اقداماتی که در این حوزه ها انجام می شود اعم از ساخت المان ها، مبلمان شهری، نمایشگاه ها باید متناسب با شان و جایگاه این عزیزان باشد.
اولین نشست کمیته گنجینه و موزه شهدای کارگروه پشتیبانی ستاد اجرایی کنگره بزرگداشت 2 هزار شهید والامقام استان روز گذشته (یکشنبه) به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و اعضای این کمیته برگزار شد.
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.