به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در این نشست تعدادی از مردم استان برای پیگیری و حل مشکلاتشان با استاندار خراسان جنوبی از نزدیک ملاقات کردند و به بیان موضوعات و مشکلات خود پرداختند.
اهم مباحث و درخواست های مردم در این جلسه، موضوعات اشتغال، مشکلات معیشتی، درخواست تسهیلات اشتغالزایی و مشکلات شرکت تعاونی مسکن بود.
برپایه این گزارش، مدیرعامل شرکت تعاونی زنان خراشاد به ارائه عملکرد شرکت تعاونی زنان روستایی خراشاد پرداخت و با اشاره به میزان اشتغال ایجاد شده توسط این شرکت در سطح استان برای زنان روستایی و سرپرست خانوار، درخواست بازارچه دائمی صنایع دستی استان را مطرح نمود که استاندار خراسان جنوبی ضمن حمایت از وی به عنوان کارآفرین و تولیدکننده برتر استان، درخصوص درخواست نامبرده دستور پیگیری داد.
همچنین در این دیدار مردمی یک استاد دانشگاه به عنوان پژوهشگر و مخترع برتر استان و کشور، به ارائه و معرفی اختراعات خود در زمینه مصرف بهینه آب پرداخت و استاندار خراسان جنوبی، ضمن تکریم وی به عنوان صاحبنظر در زمینه علوم کاربردی، بر استفاده از توانمندی، نظرات کارشناسی و تخصصی و همچنین ابداعات و اختراعات وی دستور پیگیری داد.
محمدمهدی مروج الشریعه ضمن استماع موضوعات و مشکلات مطرح شده توسط مردم در این جلسه، دستورات لازم را در زمینه پیگیری و حل مشکلات صادر کرد.
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.