به گزارش ایرنا علی اسماعیلی شامگاه شنبه در گردهمایی جانبازان استان خراسان جنوبی افزود: جامعه امروز با این همه مخاطراتی که بدخواهان نظام ایجاد می کنند، نیازمند جانبازی و ایثار است.
وی با بیان اینکه صبر و استقامت جانبازان و ایثارگران تکلیف را بر گردن ما دوچندان می کند گفت: رشادت و ازخودگذشتگی های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس ایجاب می کند نسل جوان با شناخت کافی در راه تحقق آرمان های ملت و نظام قدم بردارد.
وی اظهار کرد: با مطالعه و بازگشت به دوران دفاع مقدس درخواهیم یافت که ایثارگران امروز، جوانان و نوجوانانی بودند که در آن زمان تمامی آرزوهای خود را به دفاع از وطن و ناموس ترجیح دادند و بدون هیچ چشمداشتی برای استقرار عدالت، ظلم ستیزی و دفاع از حقوق مردم جنگیدند.
معاون استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه جانبازان و ایثارگران به عنوان الگویی مناسب به جوانان و نوجوانان معرفی شوند گفت: دنیای غرب هزینه های هنگفتی در سینماهای هالیوودی و بالیوودی برای ایجاد الگو می کند اما خوشبختانه در این کشور ایثارگران اسوه های صبر و مقاومت هستند که باید الگو قرار گیرند.
وی ادامه داد: اقدام های خوبی در دولت تدبیر و امید برای خدمت رسانی به جانبازان به صورت عملی انجام شده و این مهم به خوبی در برنامه ششم و قانون جامع خدمات ایثارگران نمایان است.
اسماعیلی گفت: دولت و مجموعه استانداری نوکری و خدمتگزاری به ایثارگران و خانواده آنها را تکلیف شرعی و قانونی خود می دانند و همه دستگاه ها موظف هستند در این زمینه کوتاهی نکنند.
وی افزود: استانداری خراسان جنوبی نحوه خدمت رسانی دستگاه ها را به طور جد رصد می کند تا آنچه شایسته این قشر از جامعه است، انجام شود.
این همایش به مناسبت چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز در بیرجند برگزار شد.
3215*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.