به گزارش ایرنا حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی روز چهارشنبه در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مرتضی بصیری پور نخستین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی افزود: ولایت‌ پذیری از مهمترین پیام‌ شهیدان بود که با خون خود این پیام را به جهانیان رساندند.
وی اظهار کرد: دفاع مقدس جلوه ای از ولایت پذیری و سند افتخار انقلاب است که ملت ایران با روحیه شهادت طلبی آن را با عزت و سربلندی سپری کردند.
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: روحیه ولایتمداری ملت ایران فتنه های تاریخ انقلاب را خنثی کرد و فتنه گران همیشه از ملت ایران سیلی خوردند.
وی افزود: حضور مردم در حماسه نهم دی ماه‌ 88 و در دیگر صحنه‌های انقلاب پیوند عمیق امت با ولایت است و تا این این پیوند مستحکم باشد دشمنان شکست می ‌خورند.
وی تصریح کرد: امروز جبهه مقاومت وسیع است، به تعبیر مقام معظم رهبری هر جریانی که در مقابل رژیم صهیونیستی و مستکبران باشد، آنها را همراهی و کمک می‌کنیم.
نوفرستی ادامه داد: شهدا رسالت خود را انجام دادند، عنصر اصلی شکست بزرگ داعش در سوریه و عراق ولایتمداری و ولایت‌پذیری است.
وی تاکید کرد: باید ولایتمدار باشیم و نگاه ما به پیام ولایت باشد، اگر آموزه‌های دینی و فرمان ولایت را اطاعت کنیم، استکبار جهانی مانند 40 سال قبل از جمهوری اسلامی سیلی می‌خورد.
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: استکبار جهانی برنامه‌ ریزی کرده بود که تا سال 2025 کدخدای جهان باشد اما آنان هر روز از مسلمانان ضربه می‌خورند.
وی افزود: عزت از آن خدا، رسول خدا و اطاعت از ولایت است، دل بستن به استکبار و لبخند زدن به مستکبران جهانی زمینه ‌های امید دشمن برای رسیدن به اهداف خود را فراهم می‌کند.
وی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با ولایتمداری مردم نابود می‌شود، لبخند زدن به استکبار جهانی مخالف خط ولایت است، برخی با نوع حرف زدن، تعامل و گفتمان خود به دشمنان امید می‌دهند.
وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها به تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و جنگ نرم هشدار دادند اما بعضی این هشدار را سطحی برداشت کرده و به همین دلیل، گاهی در جامعه سطحی رفتار می‌شود.
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) استان بیان کرد: آنهایی که حرف از اجباری بودن حجاب می‌ زنند اهداف دشمنان را پیاده می‌کنند، حجاب جزو دین است و خانواده‌ها را از آسیب نگه می‌ دارد.
نوفرستی با انتقاد از برخی ناهنجاری های فرهنگی در استان که نوروز امسال انجام شد گفت: بسیاری از اقدامات، فرهنگ طاغوت و ابتذال است و از افرادی که آگاهانه و ناآگاهانه زمینه ‌های عفت ‌زدایی و دین ‌زدایی را دنبال می‌کنند اعلام برائت می‌کنیم.
ستوان یکم پاسدار مرتضی بصیری پور متولد 1365 در روستای اسلام آباد نهبندان از نیروهای سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی، 2 روز پیش در دفاع از حرم اهل بیت (ع) در سوریه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
7559 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.