به گزارش ایرنا زهرا مصطفوی یکشنبه شب در همایش حضرت زهرا (س) الگوی مقاومت اسلامی در بیرجند افزود: برای از بین بردن این اندیشه مقاوم، رژیم اشغالگر قدس ابزار محوری برای نظام سلطه تعریف کرده است.
وی اظهار کرد: وظیفه ملی، دینی و انسانی ما چیست و در برابر این هجمه هایی که علیه منافع ملی، ارزش های دینی و انسانی بشریت صورت می گیرد چه باید کرد؟
دختر گرامی امام راحل گفت: آیا باید اجازه داد این تهدیدات به مرزهای کشورمان راه یابد و خدایی ناکرده فجایعی را شاهد باشیم که در عراق، سوریه، لبنان و یمن به دست عناصر و عوامل صهیونیسم بین المللی مرتکب می شوند.
وی بیان کرد: به یقین مماشات با تهدیدهایی که امنیت و ثبات ملت های منطقه و ملت ایران را نشانه رفته امری غیرپذیرش از سوی هر ایرانی با هر سلیقه سیاسی است.
وی با بیان اینکه رژیم غاصب اسرائیل به چیزی کمتر از نابودی جمهوری اسلامی قانع نبوده و نیست گفت: از این منظر اگر فلسطینی ها با این رژیم منحوس مبارزه می کنند به نوعی از موجودیت جمهوری اسلامی ایران نیز حمایت کرده اند.
مصطفوی افزود: اگر امروز در سوریه می جنگیم یا صراحتا اعلام می کنیم که از مقاومت ملت مظلوم فلسطین با همه توان پشتیبانی می کنیم در واقع از موجودیت و استقلال کشور عزیزمان دفاع می کنیم.
وی تصریح کرد: ما باور داریم و به این اعتقاد قلبی رسیده ایم که حمایت از مبارزه ملت فلسطین نه فقط خلاف مسائل و منافع ملی ما نیست آنگونه که برخی منافقانه در حال ترویج آن هستند، بلکه بخشی از مصالح و منافع ملی ما در کنار آرمان های دینی و انسانی ماست.
وی گفت: اگرچه گفته می شود ما انقلاب خود را به جهان صادر کردیم، باید بگوییم این زیبایی و برتری گفتمان انقلاب اسلامی بود که فراگیر شد و ملت های اسلامی به ویژ مردم مظلوم فلسطین آن را در آغوش گرفتند.
دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین بیان کرد: سال هاست که از انقلاب اسلامی ایران می گذرد و ما امروز در طلیعه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، محصول عملی اندیشه این انقلاب درباره مقاومت اسلامی فلسطین را شاهد هستیم.
وی افزود: امروز به برکت این انقلاب، جغرافیای مردمانی که ظلم ستیز شده اند فراگیر شده و انتفاضه ها یکی پس از دیگری در میان ملل اسلامی از جمله فلسطین شکل می گیرد و در مقابل ائتلاف های اسرائیل و ابزارهای عربی آن فروپاشیده است.
وی یادآور شد: وظیفه ملی، دینی، انسانی و ماموریت انقلابی ما ایجاب می کند که در این مراسم از ملتی مظلوم که هویت، جغرافیا، فرهنگ و خاک و وطن آن اشغال شده حمایت کنیم و این در کنار اهمیت دینی و قرآنی قدس و مسجد الاقصی به عنوان قبله نخست مسلمانان است.
مصطفوی گفت: آنچه جمهوری اسلامی ایران را در درجه اول و حمایت از مسئله انسانی فلسطین را به عنوان یک قضیه مهم اسلامی در درجه دوم برای همیشه در مقابل هرگونه تهدید بیمه می کند، وحدت میان آحاد جامعه است.
وی ادامه داد: اگر وحدت و یکپارچگی در جوامع اسلامی به ویژه کشورمان تقویت شود تهدیدات خارجی توان آسیب رساندن را نخواهند داشت.
فرزند امام خمینی (ره) گفت: همانطور که مردم ایران 40 سال پیش با وحدت خود و اتکا به خداوند متعال با پیروی از حضرت امام خمینی توانستند این پیروزی را که تا به امروز شاهد آن هستیم حفظ کنند، جوانان عزیز نیز با وحدت کلمه و پیروی از مقام معظم رهبری و اتکا به خداوند متعال وحدت خود را حفظ کرده و مشکلات و تهدیدات جامعه را برطرف کنند.
وی اظهار کرد: ایجاد وحدت و استفاده از ظرفیت همه آحاد جامعه برای حمایت از مسائل مهم جهان اسلام به ویژه مسئله فلسطین و قدس از جمله ماموریت ها و وظایف جمعیت دفاع از ملت فلسطین است که این مهم از رهگذر روشنگری و اطلاع رسانی شفاف برای افکار عمومی صورت خواهد گرفت.
مصطفوی گفت: از این رو خرسندم که بعد از افتتاح دفاتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین در استان های مختلف کشور امروز در جمع مردم خراسان جنوبی شاخه ای از شجره طیبه ای بنا می شود که اصل آن ثابت است و در اندیشه های انقلاب ریشه دارد.
وی افزود: از جوانان انقلابی و ارزشمند استان خراسان جنوبی نیز انتظار دارم ما را در این وظیفه مهم و انسانی یاری رسانند.
دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین که شب گذشته (شنبه) با استقبال استاندار و جمعی از مسئولان وارد بیرجند شد، امروز دفتر این جمعیت در خراسان جنوبی را افتتاح و با حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.
7557*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.