به گزارش شامگاه سه شنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در نامه محمدمهدی مروج الشریعه به علی اسماعیلی آمده است: اخیرا یکی از مدیران کل استان از مدیریت یکی از کانالهای اطلاع رسانی به دستگاه قضایی استان شکایت نموده. اگر قرار به طرح شکایت بود شاید استانداری به خاطر درج مطالب و نقدهای منصفانه و غیرمنصفانه و نیش کنایه های مترتب برآن توسط آن برادر عزیز بسیار ذیحق تر بود اما اینجانب نه تنها هرگز به همکاران استانداری اجازه طرح مسایل در محاکم حقوقی را ندادم بلکه با دقت تمام مطالب ایشان و سایر نقادان را مطالعه و بررسی و آن بخش را که نقد منصفانه ای تشخیص دادم مورد توجه قرار داده و تذکرات لازم را به دستگاههای اجرایی استان به اشکال مختلف اعلام کرده ام.
استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: مدیران محترم دستگاههای اجرایی استان باید با جدیت تمام به پاسخگویی منطقی به سئوالات، شبهات و ایرادات وارده در رسانه های مکتوب و فضای مجازی از طریق روابط عمومی های خود بپردازند تا شاهد شکوفایی بیش از پیش دموکراسی و فضای با نشاط نقد و نقادی و گویش سخن و گفتگو برای مردم بزرگوار استان باشیم.
وی گفت: مدیران استان بجای مراجعه به محاکم قضایی، ظرفیت شنیداری و شکیبایی انتقاد پذیری و قدرت پاسخگویی خود را ارتقا دهند که این از مولفه های حکمروایی شایسته در مدیریت جمهوری اسلامی ایران است.
مروج الشریعه ادامه داد: از صاحبان قلم و مطبوعات و ناشرین مطالب در فضای مجازی، رعایت عدل و انصاف و ضوابط و قوانین و اخلاق مداری حرفه ای را خواهانم. از مدیر محترم شاکی مجدانه می خواهم که نسبت به اعلام رضایت و بازپس گیری شکایت خود بصورت شفاف اقدام کند. از قاضی محترم تجدیدنظر مصرانه تقاضامندم با رافت و عطوفت و عدالت اسلامی در دادگاه تجدیدنظر مساعدت فرمایند. لطفا مراتب را پیگیری فرمایید.
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.