به گزارش ایرنا فرماندار قاینات روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: بهره برداری از پروژه گازرسانی به 10 روستای شهرستان قاینات با 51 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع و نصب 750 علمک آغاز شد.
بهمن کهن ترابی افزود: با اجرای این پروژه که به نمایندگی در روستای «کره» افتتاح شد، روستاهای گزنوک، فلک، باراز، تجن، خونیک، کنارنگ، تگابند، سفتوک و دره باز با اعتبار 38 میلیارد ریال گازرسانی و 832 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.
وی گفت: همچنین آبرسانی مجتمع آویچ به طول 33 کیلومتر به روستاهای آفریز، قومنجان، اسماعیل آباد، تیغدر، چاه یوسف، کومیران و مزار نو با بهره مندی یکهزار و 384 خانوار و 33 میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.
فرماندار قاینات تصریح کرد: آسفالت و بهسازی 2 هزار و 400 مترمربع معابر روستای بیهود با اعتبار 850 میلیون ریال، کتابخانه عمومی شهید کاوه بیهود با یک میلیارد و 100 میلیون ریال، زیرسازی و آسفالت سه هزار و 100 متر از راه روستایی تندیل از دیگر پروژه های بهره برداری شده در هشتمین روز از دهه مبارک فجر بود.
وی اظهار کرد: همچنین بهره برداری از 13 هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت معابر روستای «پهنایی» با اعتبار 2 میلیارد و 650 میلیون ریال آغاز شد.
شهرستان قاینات با جمعیت 116 هزار و 181 نفر و دارای سه بخش، پنج شهر و 8 دهستان در شمال استان خراسان جنوبی واقع شده و شهر قاین مرکز شهرستان قاینات در 100 کیلومتری شمال بیرجند مرکز خراسان جنوبی است.
7218*3028
خبرنگار: محمدامین زرگر * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.