به گزارش ایرنا امیر قوام یوسفی روز چهارشنبه در نشست خبری کمیته های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان افزود: همزمان با این ایام مبارک 300 عنوان برنامه در کمیته نیروهای مسلح استان پیش بینی شده است.
وی گفت: آموزش همگانی در روستاها و مدارس مرزی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، تعمیرگاه سیار برای ارائه خدمت به جامعه هدف روستاهای مرزی و برگزاری مسابقه نقاشی برای خانواده کارکنان از جمله این برنامه هاست.
وی بیان کرد: فردا (12 بهمن) با شرکت در مراسم نمادین سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) در میدان امام خمینی بیرجند، مراسم مربوط به ایام دهه فجر به طور رسمی آغاز می شود که نیروهای مسلح و یگان های فرماندهی به همراه مردم و مسئولان به نحو احسنت این مراسم را اجرا خواهند کرد.
فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی عنوان کرد: دیدار فرماندهان یگان های نیروهای مسلح با خانواده معظم شهدا، ایثارگران جانبازان و ایثارگران، شرکت در مراسم عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، هنری، فرهنگی بین یگان های تابعه نیروهای مسلح، برپایی و تشکیل نمایشگاه به صورت درون سازی در برخی یگان ها از دیگر برنامه های این ستاد در استان خواهد بود.
وی گفت: اعزام سخنران و تبیین نقش نیروهای مسلح در حفظ و بیان دستاوردهای گرانقدر انقلاب اسلامی در مساجد و مدارس و آگاه سازی نسل جوان، برگزاری محفل انس با قرآن مجید، طرح مردم یاری ویزیت رایگان مردم در روز 12 و 22 بهمن و برپایی مراسم نورافشانی در قالب جشن انقلاب در 11 نقطه استان از دیگر برنامه های پیش بینی شده در استان است.
امیر یوسفی افزود: همچنین به مناسبت دهه فجر امسال برنامه های متنوعی از جمله تقدیر از کارکنان پدافند هوایی در 16 بهمن ماه، بازدید از مؤسسات خیریه و تقدیر از کارکنان رزمایش شاخص مدافعان ولایت و دعوت از بازنشستگان توسط فرماندهی منطقه پدافند هوایی شرق کشور در استان پیش بینی شده است.
وی اظهار کرد: برگزاری مراسم ساخت آدمک‌های استکباری در کوی سازمانی، برگزاری یک دوره مسابقه کتابخوانی در تمام پادگان‌ها با محوریت سپاه انصارالرضا (ع)، برپایی نمایشگاه در حاشیه مراسم 22 بهمن ماه در خصوص کشفیات مواد مخدر، مسابقه حفظ سوره فجر برای کارکنان و دیدار مردمی با اقشار مختلف استان از جمله برنامه های کمیته نیروهای مسلح در استان خواهد بود.
وی کمک و دیدار با مردم محروم در مناطق حاشیه شهری و روستاهای دورافتاده را از اولویت های نخست کمیته یگان های نیروهای مسلح عنوان کرد.
رئیس کمیته نیروهای مسلح ستاد دهه فجر استان خراسان جنوبی گفت: افتخار یگان‌های نیروهای مسلح، سربازی در رکاب ولایت، حفظ کیان اسلامی و خادم بودن نسبت به مردم ولایتمدار ایران اسلامی است.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan و کانال تلگرام: irnabirjand@
7557*3028
خبرنگار: رقیه محمدی * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.