سرهنگ پاسدار حمیدرضا برات زاده روز دوشنبه در نشست خبری کمیته های ستاد دهه فجر استان خراسان جنوبی افزود: 51 نشست تبیین گفتمان انقلاب اسلامی، 46 افتتاح، 31 یادواره شهید، 20 برنامه محوری و 18 همایش از مهمترین برنامه های کمیته بسیج ستاد دهه فجر استان است.
وی برگزاری آیین سالگرد ورود امام خمینی (ره)، رژه موتوری، کمپین من انقلابی ام، احتزاز پرچم فاطمه زهرا (س)، اعزام تیم های پزشکی و ویزیت رایگان به مناطق محروم، همایش تجلیل از زنان انقلابی، اردوهای جهادی و اعزام راوی انقلاب به مساجد و مدارس سطح استان را از مهمترین برنامه های کمیته بسیج عنوان کرد.
وی مسابقه تیراندازی، افتتاح ساختمان پردیس شرکت های دانش بنیان، رونمایی از دستاوردهای علمی، برپایی نمایشگاه اختراعات علمی پژوهشی نوجوانان بسیجی، اجرای طرح میز خدمت، تریبون آزاد، نواختن زنگ انقلاب و ... را از دیگر برنامه های این کمیته بیان کرد.
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی همچنین از افتتاح 29 طرح اقتصاد مقاومتی در پنج دهستان محروم استان خبر داد و افزود: در این طرح از 20 قنات و 9 استخر ذخیره آب با هزینه 17 میلیارد ریال بهره برداری می شود که 50 درصد از کل این اعتبار از محل قرارگاه توسعه و آبادانی سپاه پاسداران تامین شده است.
وی بیان کرد: در این ایام 220 کارگاه اشتغال روستایی با اعتبار 30 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد که نقش تعیین کننده ای در اشتغال پایدار و اقتصاد مقاومتی خواهد داشت.
برات زاده در بخش دیگری از سخنانش گفت: پشتیبانی خداوند متعال از انقلاب در ایران آن را به انقلاب اسلامی تبدیل کرد.
وی ادامه داد: این پشتیبانی و حضور مردم در صحنه های متعدد انقلاب باعث شد انقلاب اسلامی ایران در برابر این هجمه از توطئه و تلاش دشمن در مقیاس جهانی دوام آورد و به انقلابی تبدیل شود که وجهه جهانی دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan و کانال تلگرام: irnabirjand@
3215*3028
خبرنگار: محمدرسول ابراهیمی اسفدن * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.