سید مصطفی سیادت روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات اجرایی این طرح با زیربنای یکهزار و 300 متر مربع از سال 1390 آغاز شد و تاکنون برای اجرای آن 8 میلیارد و 110 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
وی درباره زمان افتتاح این سالن ورزشی گفت: افتتاح این طرح ورزشی در گرو تامین اعتبار از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان است که تاکنون قول هایی برای تامین اعتبار گرفته ایم.
وی با اشاره به پیشرفت 48 درصدی سالن ورزشی روستای نوغاب اظهار کرد: تاکنون برای اجرای این طرح با زیربنای یکهزار و 300 مترمربع چهار میلیارد و 710 میلیون ریال هزینه شده است.
مدیر ورزش و جوانان درمیان افزود: در صورت تامین اعتبار به طور حتم سالن نوغاب جزو پروژه های اولویت دار بوده و در اسرع وقت تکمیل خواهد شد.
دهیار روستای بورنگ هم در گفت و گو با ایرنا گفت: در زمان کلنگ زنی، مقرر شد این پروژه پس از 2 سال به بهره برداری برسد که هم اکنون پس از گذشت هشت سال مسئولان قول قطعی در خصوص افتتاح آن نمی دهند.
غلامرضا سلطانی با بیان اینکه روستای مرزی بورنگ که بیشتر جمعیت آن را جوانان تشکیل می دهند از کمترین امکانات ورزشی و تفریحی برخوردار است گفت: جوانان روستا مسیرهای طولانی شهر اسدیه و شهر قهستان را برای تمرین و حضور در کلاس های ورزشی طی می کنند.
وی افزود: با وجود جمعیت بالا امکانات ورزشی روستا بسیار ناچیز است و سالن ورزشی روستا نیمه کاره رها شده است.
سلطانی اظهار کرد: استعدادهای خوب و علاقه مندان زیادی در رشته های مختلف ورزشی این روستا وجود دارند اما به دلیل نبود امکانات و تجهیزات بیشتر این استعدادها سازماندهی نمی شوند.
شهرستان درمیان با وسعت پنج هزار و 797 کیلومتر مربع از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق به طول 70 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
7556*3028
خبرنگار: حکیمه مصطفایی * انتشار: رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.