به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز (دوشنبه) در دیدار مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم و عفو و بخشودگی سازمان قضایی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه کار شما بسیار پر اهمیت است بیان کرد: نیروهای مسلح اگر ایده آل باشند یا نباشند، روی کل جامعه تاثیر دارد.
وی افزود: همیشه بهداشت بر درمان پیشی دارد و اگر اصولی رعایت شود که فرد مریض نشود خیلی بهتر از این است که فرد مریض شود و دارو مصرف کند.
وی با بیان اینکه تخلفات مرض است گفت: بخش اول بیماری جسمانی است اما بقیه بیماری اخلاقی، فکر، عقیدتی و نفسانی است و در هر دو بیماری مسلم پیشگیری بهتر است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: نیروهای مسلح اصولا قانونمند هستند و این خیلی قابل ستایش است چرا که انسان‌های منظم، باوفا، باجدیت و عقیده‌مند هستند.
وی گفت: برای اینکه بیش از پیش در کار پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح موفقیت حاصل شود باید مراقبت افرادی باشید که در واحدهای خود الگو هستند چرا که آنها انواع و اقسام روحیه‌ها را می توانند به زیردستان ساده منتقل کنند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: در میان جامعه نظامی تاثیر سلسله فرماندهی بسیار است و سریع روحیه و ارزش‌ها، شجاعت و قانومندی منتقل می‌شود چون به هم متصل هستند و از طرفی با جمعیت کم می شود با وسعت باز نشست و همه خیر و شر سرافرازی و سرشکستی را با آنها در میان گذاشت که آنها هم اگر برخوردها درست باشد خیلی خوب حرف شنویی دارند.
وی با تاکید بر اینکه اول امنیت و بعد کار تصریح کرد: بنابراین کار شما خیلی مهم و با ارزش است چون غیر مستقیم در همه جامعه سرایت دارد.
امام جمعه بیرجند گفت: همت در این ساختار باید به گونه ای باشد که به راحتی و آسایش خودتان فکر نکنید چون مسئله خیلی مهم است و باید این فرصت را غنیمت بدانید و در اصلاح ساختار زیبای الهی لشکر خدا تلاش کنید.
وی تصریح کرد: نیروهای مسلح شجره طیبه هستند که شما توفیق حراست آن را پیدا کردید و باید خیلی مراقبت شود که آن را آفت نگیرد، چون دنیا آفت زده و کثیف از دروغ، ریا و تزویر است.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: هوا و فضای جبهه خیلی تمیز و مقدس بود و فضاهای نظامی نیر همین گونه است که باید قدرش را بدانید چون نیروهای مسلح لشکر امام زمان علیه السلام هستند و باید خیلی برای آنان خدمت کنید.
دریافت و انتشار: رسول محمدحسنی
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.