به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی بی بی عصمت سرفرازی امروز (سه شنبه) در چهارمین جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان بیان کرد: بودجه ریزی عملیاتی تاثیر خوبی بر اقتصاد کشور خواهد داشت.
وی با تشکر از مدیرکل جهاد کشاورزی و سایر اعضای کمیسیون در راستای روند اجرایی سیاست های کمیسیون تنظیم بازار تصریح کرد: بازرسی و نظارت مستمر و مداوم بر قیمت ها از مهمترین عوامل در جهت کنترل قیمت هاست.
وی با اشاره به اینکه مصوبات و صورتجلسات جلسات قبلی کمیسیون نشانگر تلاش و عزم دستگاه های اجرایی استان بر کنترل قیمت های کالاهای اساسی است گفت: برنامه ریزی درست و زمان بندی مناسب در یکسال اخیر باعث شده در ایام مهمی همچون عید نوروز و ماه مبارک رمضان و مناسبت های دیگر سال، در بازار شاهد افزایش قیمت برخی کالاها نباشیم.
معاون استاندار خراسان جنوبی رضایت مردم استان به لحاظ کیفی و کمی به ویژه در بحث تامین میوه عید نوروز را یادآور شد و افزود: در این راستا باید تامین منافع تولید کنندگان نیز همچون منافع مصرف کنندگان مدنظر مدیران و مسئولان امر قرار گیرد تا از طریق تنظیم و بالانس مناسب بین عرضه و تقاضا بتوانند منافع این دو گروه را حفظ کنند.
وی با اشاره به لایحه بودجه سال 1397 که روز یکشنبه توسط رئیس جمهوری به مجلس شورای اسلامی تقدیم شد گفت: دولت دوازدهم مصمم است به شعارهای انتخاباتی مطرح شده در روزهای انتخابات عمل کند که این کار، ممکن است در کوتاه مدت فشارهایی بر بدنه دستگاه های اججرایی وارد سازد، اما در بلند مدت وابستگی بودجه کشور را به نفت کاهش خواهد داد.
بر پایه این گزارش، چهارمین جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان خراسان جنوبی به ریاست بی بی عصمت سرفرازی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور فرماندار بیرجند، مدیرکل جهاد کشاورزی استان، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری و سایر مسئولان مرتبط برگزار شد.
در این جلسه، موضوعاتی همچون شرایط بازارچه ها و قرنطینه های دامی، تنظیم بازار میوه عید نوروز، مصوبات جلسه تعیین قیمت شیر در استان و ... مورد بحث و بررسی اعضای کمیسیون قرار گرفت.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
دریافت و انتشار: رسول محمدحسنی
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.