سردار علی قاسمی روز شنبه در حاشیه راهپیمایی یوم الله 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور حماسی جوانان ولایی ایران در راهپیمایی، الگویی روشن برای تمام مسلمانانی است که پنجه استکبار بر آنها سایه افکنده است.
وی تاکید کرد: جوانان و مسلمانان کشورهای اسلامی امروز باید مقتدرانه در برابر استکبار ایستادگی کنند و دانشجویان و دانش آموزان ایران امروز پیام استکبارستیزی را به همه کشورهای اسلامی صادر کردند.
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: سیزدهم آبان هر سال با توجه به پیام استکبارستیزانه ای که دارد از اهمیت ویژه ای برخوردار است و همتراز با بیست و دوم بهمن ماه قرار گرفته زیرا آثار جنایت و نفوذ آمریکا در ایران در این روز نقش بر آب شد.
وی تصریح کرد: امروز وحدت بین اقشار مختلف مردم ایران بسیار ضروریست زیرا همین وحدت و یکپارچگی باعث خواهد شد دست در دست همدیگر دهیم و دست استکبار را از بلاد اسلامی کوتاه کنیم.
سردار قاسمی گفت: 13 آبان روز ملی ملت شریف ایران در مساله استکبارستیزی است و برای تحقق این مهم، سال به سال شاهد حماسه ای با حضور پررنگ تر مردم خواهیم بود.
راهپیمایی یوم الله 13 آبان روز شنبه در نقاط مختلف خراسان جنوبی با حضور با شکوه و پرشور اقشار مختلف مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان استان برگزار شد.
راهپیمایان مرکز استان در حالیکه تصاویر و پارچه نوشته هایی در اهمیت مبارزه با استکبار جهانی و عناوینی از جمله « من یک سپاهی ام » در دست داشتند با فریادهای کوبنده «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» از میدان شهدای بیرجند تا میدان ابوذر این شهر را پیمودند.
به گزارش خبرنگاران ایرنا راهپیمایی 13 آبان و روز جهانی استکبارستیزی در شهرستان های خوسف، طبس، سرایان، فردوس، قاینات، زیرکوه، درمیان، سربیشه، بشرویه و نهبندان با حضور گسترده مردم برگزار شد.
13 آبان سالروز تبعید امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه در سال 1343، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (1358)، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز است.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
*3215*3028* خبرنگار- محمدرسول ابراهیمی اسفدن* انتشار- رسول محمدحسنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.