به گزارس روز چهارشنبه پایگاه خبری استانداری، سید علی اکبر پرویزی در این اطلاعیه نوشت: روز قدس، روز تجدید اسلام، نماد وحدت و اقتدار مسلمانان در حمایت امت اسلام از آرمان قدس شریف و فلسطین به شمار می‏رود.
وی اضافه کرد: روزی که نه تنها ملت بیدار و آگاه ایران اسلامی، بلکه تمامی ملت های عدالت طلب، آزاداندیش و آزادی خواه در اقصی نقاط جهان، با حضور در راهپیمایی این روز، انزجار قلبی خود را نسبت به رفتارهای ضد انسانی و جنایات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیسم علیه ملت مظلوم فلسطین، ابراز می دارند.
وی با گرامی داشت روز جهانی قدس، میراث ماندگار معمار کبیر انقلاب، و آرزوی قبولی طاعات و عبادات این ماه پر فیض الهی برای مردم استان، اضافه کرد: همچون سال های گذشته همگام و همصدا با سایر مسلمانان در دیگر بلاد اسلامی، مردم متدین و همیشه درصحنه و مسئولان استان در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.
پرویزی تاکید کرد مردم با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی این روز با عظمت، بار دیگر نفرت و انزجار خود را از استکبار و رژیم صهیونیستی به نمایش خواهند گذاشت و فریاد رسای خود را در حمایت از ملت ستمدیده فلسطین و آزادی قدس شریف به گوش جهانیان خواهند رساند.
2047* دریافت و انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.