به گزارش روز دوشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی،عصمت سرفرازی در اولین جلسه کمیته اصلاح ساختار ، فرآیندها ، توسعه دولت الکترونیک و فناوری های مدیریتی به برخی مشکل ساختاری در تعدادی از دفاتر ستادی استانداری اشاره کرد.
وی افزود: ساختار تفصیلی مصوب سخت افزار، و نیروی انسانی شاغل در پست های سازمانی نرم افزار سازمان هستند که ماموریت های سازمانی را به دوش می کشند از این رو باید تلاش شود افراد متخصص و کارآمد جذب شوند.
در این جلسه ضمن بحث و بررسی پیرامون مشکلات موجود در تشکیلات تفصیلی استانداری و فرمانداری های تابعه در خصوص تدوین برنامه عملیاتی اصلاح فرآیندها و مستندسازی آنها و همچنین فرآیند تدوین شرح وظایف پست های سازمانی ستاد استانداری بحث و بررسی شد.
همچنین مقرر شد محدودیت ها و مشکلات مربوط به ساختار سازمانی استانداری و نیز فرمانداری های استان بالاخص فرمانداری هایی که با تشکیلات موقت در حال انجام وظیفه هستند، توسط دفتر برنامه ریزی ، نوسازی و تحول اداری جمع بندی و به وزارت کشور ارسال شود.
همچنین مقرر شد دبیرخانه کمیته ، نسبت به تدوین برنامه عملیاتی سال 1396 استانداری در صورت عدم ارائه آن از وزارت کشور اقدام کند .
2047*دریافت و انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.