به گزارش روز پنجشبنه روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در این پیام افزود: اگر بناست با سرانگشت مردم مدیریت کشور و سرنوشت مردم در آینده به دست کسی بیفتد، او باید بهترین باشد،در این باب معیارها در نظر گرفته و مشورت های صحیحی در نظر بگیریم.
متن پیام به این شرح است:
جمعه ای که در پیش رو داریم مصادف با برگزاری انتخاباتی مهم و سرنوشت ساز برای کشور است،انتخابات فرصت هست و توجه به آن خیلی مهم است که باید به انتخابات به عنوان یک فرصت توجه زیادی شود.
در گذشته چنینی فرصت هایی در اختیار مردم نبود و ناکارآمدترین مدیران که می ‌آمدند و باید مردم آنها را خواه یا ناخواه قبول داشته و تحمل می‌کردند و تا آخر عمر یا تا وقتی تاریخ مصرف استعماری آنها تمام می شد.
ناصرالدین شاه قاجار که ناکارآمدترین پادشاه ایران بود مدت 50 سال که در آن مقطع بیش از هر مقطعی کشور نیاز به جهش داشت فرصت ها را سوخت.
بعدها رضاخان تا هر جا که برای استعمار نوکری داشت، نگهش داشتند و در آن فرصت هر چه توانست ظلم کرد.
در زمان های گذشته از پادشاه تا کدخدا را از بیرون کشور هدایت و انتخاب می‌کردند و کاری از دست مردم بر نمی‌آمد.
در گذشته مردم هیج دخالتی در انتخاب شاه و حتی کدخدای خود نداشتند، اما امروز با کارشناسی های درست مردم برای خود رئیس و برای آینده خود انتخاب می‌کنند که باید قدر این فرصت های فراهم شده را به خوبی بدانیم.
مردم با انتخاب خود سرنوشت آینده را رقم می‌زنند اما در این فرصت دو زاویه وجود دارد که باید آن را در نظر بگیریم، یکی از آن زاویه‌ها، زاویه خارجی است که حضور گسترده مردم، که در هر صحنه‌ای مردم حضور داشته و حضور سبب یاس و نابودی دشمنان که طمع کردند شده؛ و زاویه دوم در بخش داخلی و انتخاب اصلح است.
اگر مشورت ها علمی باشد همه یک حرف می زنند، دیدگاه‌ ها اگر کارشناسی شده باشد مردم به یک نفر خاص توجه پیدا می کنند، انسان شایسته در معیارهای مشخص است.
دور دوم نیاز نیست؛ زیرا از سرمایه مردم خرج می‌شود و وقت گیر می‌شود، فرصت باقی مانده مشورت ها طوری باشد که نظر بر یک فرد باشد تا در یک مرحله مساله حل شود.
مجموعه دست اندرکاران زحمت بیشتر و نه خرجی از بیت المال و مردم هزینه می شود، و نه در چشم بیگانگان می شود و مسلم است کسی که می خواهد انتخاب شود با رای بالا باشد دنیا روی او حساب بیشتر باز و کارآیی او در سطح بین الملل بیشتر می شود.
نماینده ولی فقیه در این پیام اظهار امیدواری کرد در این انتخابات انشاءالله آنچه که موجب رضایت الهی ، حضرت مهدی(عج) و خرسندی رهبر معظم انقلاب می شود عمل خواهد شد.
2047* دریافت و انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.