حجت الاسلام سید امین حسینی روز یکشنبه در نشست بصیرتی کارکنان و خانواده های نیروی انتظامی درمیان افزود: این نیروی ارزشی مظهر نظم و امنیت در جامعه است، با تلاش ماموران انتظامی شاهد ایجاد امنیت در جامعه هستیم و این عزیزان در سخت‌ترین شرایط برای حفظ امنیت در جامعه تلاش می کنند.
وی ادامه داد: بار سنگین تامین امنیت جامعه بر عهده نیروی انتظامی است و این نیرو توانسته با درایت و جان فشانی گامهای بلندی در تامین آرامش بردارد.
وی با بیان اینکه شرکت آگاهانه و گسترده مردم در انتخابات نقشه های دشمنان را خنثی می کند، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت توطئه هایی علیه کشورمان برنامه ریزی می کنند و هیچ زمانی از دشمنی های خود دست نخواهند کشید.
وی گفت: مردم باید شناخت کافی از داوطلبان داشته باشند و با بصیرت و شناخت لازم از سوابق، توانایی و میزان ولایتمداری نامزدها رای دهند.
به گفته وی هر کسی پای صندوق های رای حاضر می شود به نظام جمهوری اسلامی و انقلاب رای می دهد، دشمنان همیشه برنامه ریزی می کنند که مردم را نسبت به شرکت در انتخابات مایوس کنند.
به گزارش ایرنا، حسینی اظهارکرد: هم مشارکت در انتخابات مهم است و هم باید بر اساس شاخص هایی که حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تاکید کرده اند مردم آرای خود را در صندوق های اخذ رای بیندازند.
وی با اشاره به اینکه نیمه شعبان فرصتی برای ترویج فرهنگ مهدویت است، گفت: توسعه و ترویج اندیشه مهدویت در عرصه های جهانی رمز موفقیت و هدایت بشریت است.
وی با بیان اینکه باید همواره تلاش کنیم تا سبک زندگی مهدوی را در جامعه احیا کنیم، اضافه کرد: دشمنان با برنامه ریزی های دروغین به دنبال این است که مردم را نسبت به ظهور امام زمان(عج) بدبین کند.
وی بهترین عمل را انتظار فرج دانست و بیان کرد: در فاصله سالها از ولادت حضرت ولی عصر(عج) تا امروز تلاش های زیادی برای انحراف عقیده به امام زمان (عج) صورت گرفته است، یک دسته از این تلاش ها حول انکار اصل عقیده مهدویت است و آنها تلاش های زیادی کردن تا این اعتقاد و باور حق را منحرف کنند.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7556 **2047*خبرنگار- حکیمه مصطفایی*انتشار دهنده- عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.