حسن شرافتی روز شنبه در جمع بسیجیان و خانواده شهدای بشرویه با گرامیداشت دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: پاسداری از ارزش های انقلاب و ترویج روحیه بسیجی در جامعه از مهم ترین رسالت های سپاه پاسداران است.
وی ترویج روحیه بسیجی در جامعه را لازمه تداوم ارزش های اصیل انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: تربیت نسلی با اخلاص و اخلاق مدار در گرو جریان داشتن منش و خوی بسیجی در جامعه است.
شرافتی اظهار کرد: در صورتی که نظام ایران از جانب دشمنان مورد تهدید واقع شود سپاه پاسداران با هر ابزاری که تهدید شده است به کمک انقلاب اسلامی آمده و با همان ابزار به مقابله با دشمنان برمی خیزد.
وی اضافه کرد: امروز نیروهای بسیجی سپاه پاسداران در زمینه های مختلف نظامی، فرهنگی و آموزشی به پشتیبانی از ملت و دولت ایران برخاسته اند.
شرافتی یکی از مهم ترین کارکردهای اجتماعی سپاه را بصیرت افزایی خواند و گفت: یکی از مسایل ضروری که امروز نسل جوان ما به آن نیاز دارند آشنایی با مقوله دشمن شناسی است که پرداختن به این مساله نقش مهمی در ارتقا بصیرت و نگرش نسل جدید می شود.
به گزارش ایرنا، وی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی را یکی از مهم ترین عرصه های سیاسی پیش روی کشور دانست و افزود: بنا به تاکید مقام معظم رهبری انتخاب افراد اصلح مهم ترین موضوعی است که در هر انتخاباتی باید به آن توجه داشت.
شرافتی تاکید کرد: مردم از ارکان اصلی انقلاب اسلامی هستند و حضور پرشور آنان در انتخابات خط باطلی بر همه دسیسه ها و برنامه ریزی های دشمنان علیه نظام ایران می کشد.
وی اظهار کرد: یکی از مهم ترین محورهای فعالیت دشمنان در آستانه انتخابات زیر سوال بردن مشروعیت، مقبول بودن و کارآمدی نظام و در نهایت ایجاد دلسردی در مردم است.
شرافتی افزود: مردم ما باید با پرهیز از توجه به شبهه افکنی ها و دروغ پردازی های افراد و رسانه های وابسته به معاندان انقلاب اسلامی مانند همیشه حضوری پررنگ و حماسی در انتخابات داشته باشند.
وی تقابل و دو قطبی سازی، نفوذ در افکار مردم، مسئولان و نخبگان و همچنین ترورهای شخصیتی را از جمله دیگر حربه های دشمنان خواند و ادامه داد: در حال حاضر بدخواهان با صرف هزینه های هنگفت و مدیریت شبکه های ماهواره ای و مجازی انتخابات ایران و پایه های انقلاب اسلامی را هدف قرار دادند که نباید از آنها غافل شویم.
در پایان مراسم از خانواده شهید حسن جهانیان اولین فرمانده سپاه شهرستان بشرویه تجلیل به عمل آمد.
شهید حسن جهانیان در اردیبهشت سال 62 در منطقه فکه به درجه رفیع شهادت نایل شد.
شهر بشرویه در 300کیلومتری شمال غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی www.irna.ir/skhorasan
کانال اطلاع رسانی : http://telegram.me/birjand
*7550*2047*خبرنگار- نرگس سینایی* انتشار دهنده - عباسقلی اشکورجیری*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.