سرهنگ پاسدار علی قاسمی روز چهارشنبه در جشنواره اسطوره های صبر و مقاومت خراسان جنوبی در بیرجند افزود: متفکران و اندیشمندان جهانی ، هنوز چنین انقلابی را سراغ ندارند که بر مدار اصلی خود 38 سال ایستادگی کند.
وی اظهار کرد: در همه انقلاب ها نسل اول و دوم آنها، مسیر را تغییر دادند و امروز با گرفتاری هایی از قبیل تجزیه و .. روبرو هستند.
وی ادامه داد: امروز پیام ایستادگی و مقاومت ملت ما برای جهان بویژه جهان اسلام الگوست.
وی یادآور شد: بانوان ما مسیر انقلاب اسلامی را روشن کردند، زنان ما از آنچه طاغوت برای آنها برنامه ریزی کرد تا آنها نماد زنان غربی شوند به بانوان انقلابی تبدیل شدند.
فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی، در ادامه بیان کرد: امام راحل(ره) نقش بانوان را در پیروزی انقلاب اسلامی را در حد مردان می دانستند.
قاسمی افزود: در دوران دفاع مقدس زن ها در کنار مردان مقاومت کردند و امروز در بخش های تخصصی هم نقش بانوان کمتر از مردان نیست.
وی اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره گرامی داشت مقام زن، میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و نکوداشت تاسیس جامعه بسیج زنان کشور است.
وی یادآور شد: این جشنواره ازسال 1392 در خراسان جنوبی برگزار می شود.
وی ادامه داد: در همایش سال 1394 با همکاری دستگاه های مربوط از 88 خانواده ایثارگر تجلیل شد،سال 1395 در این مراسم از 100 خانواده ایثارگر تجلیل می شود.
وی تصریح کرد: این استان به نسبت آمار خود رزمنده و شهید بیشتری را به دفاع مقدس اعزام کرده، 33 هزار رزمنده از خراسان جنوبی به جبهه اعزام شدند.
در این مراسم از 100 نفر همسران،خواهران،مادران و دختران شهید تجلیل شد.
*7559*6054*خبرنگار-امیرشاهین نایبی فر*انتشاردهنده*مریم پنجابی*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.