حجت الاسلام احمد رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هیات‌های مذهبی در این مدت هزاران سبد غذایی را در سراسر استان توزیع کرده‌اند و فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی خود را در این ایام از طریق فضای مجازی برگزار می‌کنند.

وی اظهار داشت: هیات‌های مذهبی در طول تاریخ به عنوان پرچم‌داران مکتب نورانی اهل بیت (ع) خوش درخشیده‌اند و امروز هم با توجه به شرایط خاص جامعه بشری و اسلامی، فقط به مباحث فرهنگی نپرداخته بلکه تلاش مسوولان هیات‌ها و تشکل‌های مذهبی بر این است که علاوه بر کار فرهنگی تبلیغ اجتماعی هم داشته باشند.

وی شمار هیات‌های مذهبی استان خراسان جنوبی را یک هزار و ۳۰۰ هیات اعلام کرد و گفت: کار فرهنگی هیات‌ها با پیوست اجتماعی است و فعالیت اجتماعی یک نهاد دینی و مذهبی و یک تشکل مذهبی نوعی تبلیغ است.

رضایی تاکید کرد: اگر از انفاق و توجه به دیگران و همنوعان صحبت می‌کنیم مربوط به بخش فرهنگی است که باید در کف اجتماع دیده شود.

وی افزود: هیات‌های مذهبی استان درسیل سیستان و بلوچستان هم خوش درخشیدند و امروز در مقابله با کرونا نیز از نخستین تشکل‌هایی بودند که پا به عرصه گذاشته و فعالیت‌های حمایتی خود را انجام دادند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.