عظیم طهماسبی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هواپیمایی ایران ایر پروازهای مسیر تهران - بیرجند - تهران خود را در طول هفته برقرار کرده ولی پروازهای مسیر مشهد - بیرجند - مشهد همچنان لغو است.

وی اظهار داشت: مجوز برقراری مجدد پروازها قبل از تاریخ اعلام شده توسط ستاد مقابله با بیماری کرونا صادر شده است و این فرودگاه همچون گذشته آمادگی کامل برای پذیرش پروازها را داشته و دستورالعمل‌های بهداشتی همچون چک مسافران، ضدعفونی بار همراه مسافر، ضد عفونی ترمینال‌ها، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی همچون گذشته انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی درخصوص پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند در تابستان گفت: برنامه تابستانی این فرودگاه مانند برنامه زمستانی با تعداد ۲۸ پرواز در هفته آماده خدمت رسانی به مردم استان است.

وی بیان کرد: پروازهای هواپیمایی آتا که روزهای یکشنبه و چهارشنبه در مسیر تهران - بیرجند - تهران برقرار بود، همچنان لغو است و در مجوز ستاد ملی کرونا از ابتدای اردیبهشت ماه یا خرداد ماه با هفته‌ای ۲ پرواز در مسیر تهران - بیرجند - تهران مجدد برقرار خواهد شد که پس از اعلام به این اداره کل اطلاع رسانی می‌شود.

طهماسبی گفت: هواپیمایی ایرتور تا پایان خرداد ماه علاوه بر روزهای سه‌شنبه، روزهای یکشنبه نیز یک پرواز فوق العاده در مسیر تهران - بیرجند - تهران برقرار کرده است که در حال رایزنی برای افزایش پروازهای این ایرلاین به مرکز استان هستیم.

وی درباره پروازهای فرودگاه طبس اظهار داشت: پروازهای فرودگاه طبس که از اوایل اسفند پارسال لغو شده بود، در صورت صدور مجوزهای لازم ستاد ملی کرونا با هفته‌ای ۲ پرواز در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه برای پرواز تهران - طبس - تهران، از شرکت هواپیمایی ماهان برقرار و اطلاع رسانی خواهد  شد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: پرواز هواپیمایی ماهان در مسیر تهران - بیرجند - تهران برای روزهای ۲۸ تا ۳۰ فروردین، چهارم و پنجم اردیبهشت ماه باطل اعلام شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.