مصطفی بهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برخی از فروشگاه‌های اینترنتی از قبل نیز فعال بودند که اکنون ساماندهی شده‌اند.

وی بیان کرد: از مجموع فروشگاه‌هایی که مورد تایید سازمان صمت، استانداری و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هستند پنج فروشگاه در بیرجند و قاین و طبس نیز هر کدام یک فروشگاه فعال است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی  اظهار داشت: آندسته از شهرستان‌هایی که فاقد فروشگاه اینترنتی هستند افراد بومی می‌توانند این بستر را فراهم کنند همچنین اداره پست استان برای تامین اقلام به صورت اینترنتی در سایر شهرستان‌ها نیز اعلام آمادگی کرده است.

وی تصریح کرد: شهروندان برای کسب اطلاع از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی در استان می‌توانند به سامانه skh.ict.gov.ir مراجعه کنند.

بهی یادآور شد: این فروشگاه‌ها دارای نماد اعتماد الکترونیکی و مورد تایید سازمان صمت هستند و هم استانی‌ها می توانند بدون هیچ نگرانی نسبت به خرید اینترنتی از این فروشگاه‌ها اقدام کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی  در ادامه در خصوص اقدامات این اداره کل برای مقابله با کرونا یادآور شد: در ایام بحرانی شیوع ویروس کرونا، دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی ضدعفونی شد.

وی افزود: عملیات ضدعفونی سازی در ۲۵ دفتر خدمات پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی شهر بیرجند، با همکاری گروه جهادی شهید سلیمانی در دو مرحله انجام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.