به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی محمدحسین اشرفی در نشست شورای قضایی استان که به ریاست رییس کل دادگستری خراسان جنوبی برگزار شد افزود: از هفته گذشته ۷۶ مورد بازرسی انجام شده است که از این تعداد ۳۱ واحد صنفی تخلفاتی داشتند.

وی تصریح کرد: بیشترین شکایت‌هایی که هم استانی‌ها داشتند مربوط به گرانی آهن‌ آلات، کمبود و گرانی برنج پاکستانی، میوه و تربار از جمله گوجه فرنگی و مراکز نصب سی. ان. جی بوده است.

رییس کل دادگستری استان خراسان جنوبی هم گفت: ما در استان اعلام آمادگی می‌کنیم که با کمک به دولت بر وضعیت بازار نظارت داشته باشیم تا مشکلی برای کنترل قیمت‌ها به وجود نیاید.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی افزود: دو مسئله باید مورد توجه قرار گیرد که یکی تعهدات دولت است که باید به آن عمل کند و دیگری کنترل کردن و مدیریت بازار است تا اصلاح قیمت بنزین بر بازار تاثیر منفی نداشته باشد.

براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا، بنزین از بامداد جمعه ۲۴ آبان امسال برای همه وسایل نقلیه بنزین سوز سهمیه‌بندی شد.

دولت در پی اجرای این طرح با همکاری سایر قوا و دستگاه‌ها بازرسی و نظارت بر بازار را تشدید کرد تا قیمت سایر کالاها و خدمات متاثر از نرخ بنزین افزایش نیابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.