حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی روز شنبه در همایش عظیم اربعین حسینی که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد افزود: گروه‌های تکفیری از جمله داعش وقتی جمعیت انبوه پیاده‌روی اربعین حسینی را می‌بینند احساس ناامیدی می‌کنند و مبهوت می‌مانند.

وی بیان کرد: عظمت و بزرگی که در پیاده‌روی اربعین به نمایش گذاشته می‌شود عزت مضاعفی را به جامعه اسلامی و ایرانی می‌دهد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: غربی‌های این راهپیمایی بزرگ را به شدت سانسور می‌کنند، اما اگر 10 منافق جلوی سازمان ملل جمع شوند رسانه‌های مختلف به پوشش آن می‌پردازند در حالیکه از عزت حسینی می‌ترسند.

وی عنوان کرد: محور تفکر غربی این است که انسان موجودی بوده که دنبال سود و مادیات است، در حالیکه در راهپیمایی اربعین میلیون‌ها انسان حضور پیدا می‌کنند که نه تنها هزینه برای سود مادی نمی‌دهد بلکه مادیات خود را نیز با تمام وجود و التماس به دیگران عرضه می‌کنند.

حجت‌الاسلام عبادی با بیان اینکه راهپیمایی عظیم اربعین دشمنان را مبهوت کرده است یادآور شد: دشمنان در مقابل این حادثه عظیم حرفی برای گفتن ندارند و این همایش جهانی آنان را از درون می‌پوکاند.

وی گفت: راهپیمایی اربعین برای تمام آزادی خواهان، معنویت خواهان و خداجویان جهان است و از همه ادیان در این همایش بزرگ شرکت می‌کنند.

این نماینده مجلس از همایش عظیم اربعین به عنوان همبستگی بزرگ معنوی بین خداجویان جهان یاد کرد و افزود: همه آزادی طلبان و عزت خواهان از هر قوم و قبیله‌ای در این همایش حضور دارند.

وی بیان کرد: همه افرادی که در این همایش حضور پیدا می‌کنند سیاهی لشکر امام حسین(ع) هستند این بدان معناست که آرمان‌ها، اهداف و شخصیت این امام بزرگوار را شناخته و باور کرده‌اند.

حجت‌الاسلام عبادی تاکید کرد: در این همایش عظیم خالصانه‌ترین محبت‌ها بین نژادها، زبان‌ها، مذهب‌ها و ادیان مختلف شکل می‌گیرد.

وی اضافه کرد: همچنین بالاترین مبارزه با تبعیض نژادی که غرب به دروغ فریاد آن را سر می‌دهد در این راهپیمایی شکل می‌گیرد و نیز به همه زائران خدمت رسانی می‌شود فقط برای این مهم که زائر و عاشق حسین (ع) است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه غربی‌ها این حرکت بزرگ را بایکوت می‌کنند عنوان کرد: غربی‌ها آزادی بیان را در آنچه به نفعشان باشد می‌دانند.

وی ادامه داد: غرب امروز به نام دموکراسی و ادعای حقوق بشر و سایر جنایت‌هایی کرده است که شاید هیچ یک از مستبدان نکرده باشد.

حجت‌الاسلام عبادی تاکید کرد: پیاده‌روی اربعین یعنی رسوایی تفکر غربی، رسوایی آمریکا و انگلیس، بیداری برای همه کشورهایی که ذلت را تا امروز پذیرفته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.