نمایشگاه   نقاشی   "مهرگان"   و "زن؛ همیشه و هرگز"، شب گذشته 19 مرداد، در فرهنگسرای ابن حسام جهاددانشگاهی خراسان جنوبی افتتاح شد.

حمید مرادی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه خراسان جنوبی اظهار کرد: نمایشگاه   نقاشی   "مهرگان"   و "زن؛ همیشه و هرگز" آثار منصوره دهقانی فرد هنرمند بیرجندی در نگارخانه فرهنگسرای ابن حسام برپا است.

وی بیان کرد: این نمایشگاه با هدف پرداختن به زندگی زنان و بررسی مشکلات زن در جامعه امروزی و همچنین معرفی یکی از بانوان هنرمند موفق بیرجندی برپا شده است.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نزدیک 40 اثر در این نمایشگاه ارائه شده است، تصریح کرد: در این نمایشگاه آثار نقاشی مینیاتور و هایپر رئال در معرض دید عموم گذاشته شده است.

مرادی اظهار کرد: این نمایشگاه از شب گذشته تا 24 مردادماه جاری در محل فرهنگسرای ابن حسام جهاددانشگاهی واقع در تقاطع معلم و خیابان پانزده خرداد برای بازدید علاقمندان  و فروش  دایر است.

وی یادآور شد: از این پس در نگارخانه فرهنگسرای ابن حسام جهاددانشگاهی، نمایشگاه‌های هنری به منظور معرفی هنرمندان بیرجندی و تشویق آنان برگزار خواهد شد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.