معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: اگر می‌بینید که لحن کشورهای استکباری تغییر کرده و به ما نزدیک می‌شوند نتیجه صبر راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران و برجام است.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، حسین علی امیری امروز 12 مرداد جاری در شورای ساماندهی مبادلات مرزی و کارگروه توسعه صادرات خراسان جنوبی   با بیان اینکه برجام یکی از مهمترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید بوده است، گفت: خروج یک طرفه کشور آمریکا هیچ ارزشی از برجام کاسته نشده است.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها خودشان را نسبت به دنیا بی اعتماد کردند افزود: در آن زمان ایران هراس معرفی می‌کردند و می‌گفتند که اهل صلح نیست و به دنبال بمب هسته‌ای هستند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه اگر می‌بینید که لحن کشورهای استکباری تغییر کرده و به ما نزدیک می‌شوند نتیجه صبر راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران و برجام است، گفت: اگر بخواهیم آثار برجام را نادیده بگیریم، جفا در حق رهبری، رئیس جمهور، تیم مذاکره کننده و مردم است.

امیری با تاکید براینکه اگر امروزه با اقتدار در دنیا حضور داریم فقط بخاطر صبر راهبردی برجام است، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران اکنون دارای جایگاه ویژه است و کشورهای زیادی متقاضی مراودات تجاری، سیاسی و اقتصادی با ایران هستند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور به نقل از یکی از دیپلمات‌ها، گفت: اروپایی‌ها متهیر هستند که چگونه ایران صبر کرده است.

وی ادامه داد: با درایت رئیس جمهور و راهنمایی‌های مقام معظم رهبری دست کشورهای استکباری خالی شده است و آنها را خلع سلاح کردیم.

امیری با اشاره به اینکه ایران با تنگناهای اقتصادی روبه رو است، گفت: در هفته گذشته خراسان شمالی، کرمانشاه و آذربایجان غربی طرح‌های بزرگ اقتصادی افتتاح شد و این نشان دهنده همت دولت و مدیران کشور برای از بین بردن آثار تحریم است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: همراهی مردم، دولت و قوه قضاییه توانست ثبات اقتصادی خوبی در کشور ایجاد کند و به زودی شرایط اقتصادی نسبت به گذشته بهبود خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه با همکاری استاندار و مدیران استانی و فرصت‌های زیادی که در خراسان جنوبی است خاطرنشان کرد: وجود مرز در خراسان‌جنوبی نقش موثری در توسعه استان و حتی کشور دارد و برای بهبود زیرساخت های مرز آینده خوبی داریم و فردا عصر در هیئت دولت مسائل و مشکلات استانی بیان و به رئیس جمهور ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیشنهادات خوبی داده شد و آنها را در گره‌گشای حل مشکلات استفاده خواهیم کرد، یادآورشد: خوشبختانه با رویکرد رئیس جمهور نحوه اداره دولت به مباحث نظرات کارشناسی و واقع بینانه صورت می‌گیرد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.