مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی   با اشاره به اینکه طرح تصفیه خانه فاضلاب بیرجند در حال اجرا است، گفت: پیش بینی می‌کنیم طرح تصفیه فاضلاب شهری بیرجند در اوایل سال ۹۹ به بهره برداری برسد و نیاز به تصفیه آب شهرستان بیرجند مرتفع شود.

مهدی هاشمی مقدم، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه خراسان جنوبی اظهار کرد: طی سال گذشته پنج هزار متر مکعب مخزن ذخیره وارد مدار شده است.

وی با بیان اینکه در بخش فاضلاب، سه پروژه توسعه شبکه اصلی فاضلاب در محدوده مهرشهر بیرجند در دست اجرا است، افزود: در جنوب شهر نیز در محله آزادگان بیرجند که مشکل دفع و جمع آوری فاضلاب وجود داشت، عملیات اجرایی طرح فاضلاب آن منطقه آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی   با اشاره به اینکه طرح تصفیه خانه فاضلاب بیرجند در حال اجرا است، تصریح کرد: پیش بینی می‌کنیم طرح تصفیه فاضلاب شهری بیرجند در اوایل سال ۹۹ به بهره برداری برسد و نیاز به تصفیه آب شهرستان بیرجند مرتفع شود.

هاشمی مقدم با بیان اینکه در بخش آب نیز در شمال شهر بیرجند مخزن دو هزار متر مکعبی در حال ساخت است، اظهار کرد: اخیرا با پیگیری‌های انجام شده تیمی متشکل از معاون نظارت و بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به همراه مدیرکل مدیریت بحران و مدیرکل نظارت و بهره برداری آب و فاضلاب کشور به استان آمده و جلسه‌ای برای بررسی مشکلات آب برگزار و تصمیمات خوبی در حوزه فاضلاب شهری اتخاذ شد.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از برنامه‌ها توسط شرکت سهامی آب منطقه‌ای استان برای تامین آب شهرهای استان اجرا خواهد شد و بخشی نیز توسط شرکت آب و فاضلاب شهری در دستور کار قرار گرفته و پیگیر مسائل اجرایی آن هستیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.