مدیرعامل ایسنا با اشاره به توانمندی‌های استان در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری و گیاهان دارویی، یادآور شد: خبرگزاری ایسنا می‌تواند مرجع معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خراسان جنوبی باشد.

به گزارش ایسنا منطقه خراسان جنوبی، علی متقیان، امروز ۲۹ تیر، در دیدار با استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: همه تلاش خبرگزاری ایسنا انتشار اخبار خوب، مفید و امیدبخش است.

وی با بیان اینکه سعی می‌کنیم خدمات ارائه شده درجهت رفاه جامعه را به گوش مردم و مسئولان برسانیم، افزود: این خبرگزاری اکنون به بلوغ ۲۰ سالگی رسیده و در تمام استان‌ها شعبه دارد.

مدیرعامل ایسنا با بیان اینکه این خبرگزاری مورد اعتماد مسئولان نظام است، تصریح کرد: ایسنای خراسان جنوبی منبع خوبی برای روزنامه‌های استان است.

متقیان با اشاره به اینکه این خبرگزاری یکی از خبرگزاری‌هایی است که در سطح ملی مورد اعتماد مسئولان و مردم است، خاطرنشان کرد: خبرگزاری ایسنای خراسان جنوبی نیز با عملکرد خوب خود توانسته جایگاهی در میان مردم و مسئولان و رسانه های استان باز کند.
جلال الدین صادقی، رئیس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی نیز در این دیدار اظهار کرد: خبرگزاری ایسنای خراسان جنوبی در طول سال‌های فعالیت خود سعی کرده است به دور از حاشیه توانمندی‌های استان را منعکس کند.

وی یادآور شد: این خبرگزاری با انتشار اخبار امیدبخش و مفید سعی در معرفی خدمات نظام دارد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.