به گزارش ایرنا مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قاینات روز سه شنبه در آیین افتتاح این طرح ها گفت: با بهره برداری از مرکز جامع خدمات سلامت روستای اسفشاد با اعتبار 9 میلیارد و 500 میلیون ریال که عملیات اجرایی آن از سال 1395 شروع شد، یک هزار و 390 خانوار با جمعیت پنج هزار و 63 نفر از اهالی هشت روستا از خدمات آن بهره مند شدند.
محمدرضا عارفی فر افزود: مرکز پیام و مرکز فوریت های پزشکی 115 شماره 2 با اعتبار سه میلیارد و 600 میلیون ریال با زیربنای 170 متر مربع به بهره برداری رسید که جمعیتی بالغ بر 40 هزار نفر از خدمات آن استفاده می کنند.
وی اظهار داشت: مرکز دندانپزشکی با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال، بخش روان مرکز آموزشی درمانی شهدا با ظرفیت هشت تخت و اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال، ساختمان اداری و بایگانی بیمارستان با اعتبار 2 میلیارد ریال و نمازخانه شبکه بهداشت و درمان با اعتبار 900 میلیون ریال از دیگر پروژه هایی بود که با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی به بهره برداری رسید.
مدیر شبکه بهداشت و درمان قاینات گفت: همچنین توسعه آزمایشگاه مرکز بهداشت با اعتبار سه میلیارد و 200 میلیون ریال با زیربنای 160 متر مربع به بهره برداری رسید.
وی افزود: عملیات اجرایی مرکز جامع خدمات سلامت شهری نیمبلوک با زیربنای 500 متر مربع و کمک خیرین، دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداری قاینات با اعتبار 16 میلیارد ریال شروع شد که با بهره برداری از آن یک هزار و 532 خانوار شهری و روستایی بهره مند خواهند شد.
شبکه بهداشت و درمان قاینات با یک مرکز آموزشی درمانی به ظرفیت 120 تخت، 19 مرکز جامع خدمات سلامت، 9 پایگاه سلامت شهری و یک پایگاه سلامت روستایی و 53 خانه بهداشت، یک مرکز آموزش بهورزی، هنرستان بهیاری، دانشکده پرستاری و مجتمع آموزش عالی سلامت با هفت رشته و 427 دانشجو خدمات ارائه می کند.
7218*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.